تاریخ : 1396/02/2 17:23
شناسه : 35086

بارسلونا یک شنبه شب در هفته سی و سوم لالیگا به مصاف  رئال مادرید می‌رود.

لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: لحظات خاصی در این بازی رقم خواهد خورد. برابر صدرنشین یعنی حریفمان بازی خواهیم کرد. باید تاثیرگذار ظاهر شویم و تنها به سطح حریف نگاه کنیم. باید پیروز شویم چون تنها نتیجه ارزشمند است. هدفمان این است در امتیاز ها با مادرید برابر شویم.

نیمار در این دیدار به علت محرومیت حضور ندارد. سرمربی بارسلونا در این‌باره اظهار کرد: به نظرم عملکرد دفاعی تیم خوب است. با نیمار یا بدون او، آماده هستیم. نمی‌خواهم بگویم محرومیت این بازیکن عادلانه بود یا نه. باشگاه برای کاهش محرومیت او تمام تلاش خود را به کار گرفت.

انریکه به حساسیت دیدار فردا شب اشاره کرد و گفت: در بخش پایانی لیگ قرار گرفتیم و نتایج تعیین کننده است. این ال‌کلاسیکو می‌تواند در تعیین قهرمان لالیگا تاثیر گذار باشد. این بازی برای ما یک فینال است. باید ببینیم چه نتیجه‌ای کسب خواهیم کرد. هر دو تیم نشان دادند که می‌توانند در خانه حریف پیروز شوند. دلیلی وجود ندارد تیم‌ها با تمام قوا بازی نکنند. هر دو تیم به خوبی همدیگر را می‌شناسند. باید احساسات بازیکنان را کنترل کنیم.

سرمربی اسپانیایی در پایان اظهار کرد: در این لحظات تنها به عملکرد یک یا دو بازیکن نگاه نمی‌کنیم. می‌خواهیم نمایش درخشانی را از بارسلونا به عنوان یک تیم و یک باشگاه ارائه بدهیم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید