تاریخ : 1396/02/2 17:28
شناسه : 35088

رئال مادرید یکشنبه شب در هفته‌ سی و سوم لالیگا به مصاف بارسلونا می‌رود.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد، انگیزه زیادی برای این بازی داریم. با این حال در صورت پیروزی هنوز قهرمانی ما در لالیگا قطعی نشده است. این یک بازی است و هفت دیدار دیگر باقی‌ مانده است. آماده این دیدار هستیم و باید منتظر بمانیم.

سرمربی رئال مادرید درباره شرایط  گرت بیل اظهار کرد: بیل فردا ما را همراهی خواهد کرد و باید ببینیم تیم در چه شرایطی قرار خواهد داشت و او می‌تواند در ترکیب اصلی حضور داشته باشد یا نه.

زیدان در مورد برتری تیم شان برابر بارسلونا گفت‌: افراد زیادی فکر می‌کنند به خاطر اتفاقات سه‌شنبه هفته‌ گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، شرایط ما از حریف بهتر است اما این‌چنین نیست. به گذشته فکر نمی‌کنیم و تنها تمرکزمان روی بازی فرداست. سعی خواهیم کرد بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم پیروز این دیدار شویم.

سرمربی فرانسوی در ادامه‌ افزود: به شرایط حریف اعتنایی نمی‌کنم. تنها بازی خودمان برایم مهم است. سه امتیاز می‌توانیم از این دیدار را کسب کنیم و تمام تلاشمان را برای به دست آوردن آن انجام خواهیم داد. هواداران، بازیکنان و باشگاه تنها پیروزی تیم‌شان را می‌خواهند.

زیدان در پایان گفت‌: مادرید نسبت به بارسلونا برتری ندارد. می‌خواهیم بجنگیم و تلاش کنیم تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. مردم می‌توانند هر فکری در رابطه با این بازی داشته باشند ولی ما قرار است مقابل تیم بزرگی بازی کنیم. تنها خود را برای این بازی آماده کردیم و حرف دیگری نیست.

انتهای پیام  

پاسخی بگذارید