تاریخ : 1396/02/10 19:23
شناسه : 37391
دو تیم آرسنال و تاتنهام امشب در داربی لندن برابر هم به میدان خواهند رفت. جایی که اگر تاتنهام بتواند سه امتیاز مسابقه را کسب کند، صرف نظر از بازی‌های باقی مانده فصل را بالاتر از آرسنال به پایان خواهد رساند. در صورت این اتفاق، برای اولین بار در ۲۰ سال اخیر رخ می‌دهد.

هری کین درباره اوضاع و احوال تیمش قبل از این بازی و احتمال قهرمانی در لیگ برتر گفت: اگر بتوانیم بالاتر از آرسنال قرار بگیریم، برای هواداران خیلی خوب است ولی ما به چیزهای خیلی بزرگتر از این‌ها فکر می‌کنیم. تمرکز ما روی این نیست که بالاتر از آرسنال قرار بگیریم. حتما باید این بازی را برنده شویم تا فشارها را روی چلسی حفظ کنیم. تا جایی که می‌شود، باید بازی‌هایمان را ببریم و رقابت برای قهرمانی را پیش ببریم.

اسپرز بعد از برد هفته پیش برابر کریستال پالاس، اکنون ۴ امتیاز با چلسی فاصله دارد و امیدوار است در این هفته اختلاف امتیازی خود را با چلسی کمتر کند چراکه آبی‌پوشان بازی سختی برابر اورتون خواهند داشت.

هری کین در پایان گفت: بعضی مواقع ۴ بر صفر پیروز می‌شویم و بعضی مواقع یک بر صفر می‌بریم. مهم این است که بتوانیم برنده شویم. فلسفه مربی و بازیکنان ما این است که بتوانیم تا جایی که می‌شود، سه امتیاز هر بازی را بگیریم. کاری به سبک بازی نخواهیم  داشت.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید