تاریخ : 1399/05/8 17:16
شناسه : 398339


مهدی غلامی فعال رسانه ای استان مرکزی گفت:اگر نمایندگان مجلس از حوزه های استان مرکزی به طور جد میخواهند سیدعلی آقازاده از استانداری مرکزی برود باید بسیار کوشاتر و پیگیرتر باشند و منسجم عمل نمایند.


غلامی افزود: بنده هم عملکرد سیدعلی آقازاده را در قیاس با استانداران قبلی مانند شعبانی فر، مقیمی، زمانی قمی و حتی سرپرستی حسن بیگی ، بسیار ضعیف میدانم و حتی وی در حد معاونین آنها مانند هوشنگ بازوند که در حال حاضر استاندار کرمانشاه میباشد هم نبود و در این راستا اعتقاد دارم نمایندگان استان میبایست نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند و یک راهکار اینست که هر کدام از آنها از زمان و تریبونی که در مجلس در اختیار دارند ، استفاده نمایند ودر صحبتهایشان در همان ابتدا از دولت تدبیر وامید خواستار یک استاندار دیگری شوند.


وی ادامه داد:متاسفانه در حال حاضر تعامل لازم بین آقازاده استاندار مرکزی و نمایندگان استان نیست و این لطمه بسیار بزرگی بر پیکره این دیار وارد میکند و در این خصوص به نظرم هرچه نمایندگان بازدیدهای فراوان، پیگیری و...داشته باشند، تا زمانی که استاندار توانمند و با تعاملی بانمایندگان وجود نداشته باشد، هیچ فایده ای ندارد.


غلامی همچنین بیان داشت:مسیله دیگر هم به نظر بنده اینست که در انتصابات فرمانداران و بخشداران از سوی آقازاده نیز بسیار ضعیف عمل شده و تنها یک الی دوتا انتصاب از فرمانداران خوب از کار درآمده و به طورکلی در انتصابات میبایست تغییر رویه ای صورت بگیرد .


سرپرست روزنامه شاخه سبز استان مرکزی در نهات اعلام کرد:امیدوارم نمایندگان دوره یازدهم با روحیه انقلابی و جهادی خود بتوانند از سد همه مسایل عبور نمایندو بتواننداتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنند و بهره آنرا مردم استان مرکزی ببرند.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید