گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1399/05/16 19:33
شناسه : 398372


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر به طور قاطع حمایت می‌کند.

 «سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده» با تاکید بر اجرای تکالیف و وظایف قانونی دستگاه‌ها در خصوص اجرای قانون امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اظهار کرد: پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر، با اقتدار، بی‌منت و قاطع حمایت می‌نماید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح‌های هفتگی پلیس و همکاری واحدهایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر(اعم از خواهران و برادران) در شهر قم، عنوان کرد: واحدهایی از بسیج مردمی که در غالب تیم‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در معابرعمومی هستند و نسبت به افراد بدپوشش، با تذکر لسانی و ارشاد دینی به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل می‌نمایند تا سبب سالم‌سازی محیط عمومی از افراد ناهنجار ‌باشند، حمایت و پشتیبانی انتظامی پلیس را به دنبال خواهند داشت.

وی ضمن اشاره به شناسایی، هماهنگی با مرجع قضایی و دستگیری فرد تعرض‌کننده‌ای که با تیم‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر درگیر شده بود، تصریح کرد: مجرم پس از اعتراف به جرم خود با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شده است.

سرهنگ حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: پلیس در حمایت و پشتیبانی از افرادی که با احساس تکلیف شرعی و قانونی، به افراد بدپوشش و هنجارشکن تذکر بدهند، اما از سوی معترضان مورد ضرب و شتم قرار بگیرند، به طور قاطع حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید