تاریخ : 1399/05/22 16:52
شناسه : 398393


مهدی غلامی سرپرست روزنامه شاخه سبز با اشاره به تذکرات کتبی علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی گفت: من به نوبه خودم از موضع گیریها و تذکرات نظری نماینده مردم خمین در مجلس تشکر میکنم و وی به خوبی مسایل کشور و به خصوص استانی را مطرح کرد و این مهم نشان از روحیه انقلابی و جهادی دارد.


غلامی افزود:سایر نمایندگان استان نیز باید در صحن علنی مجلس اگر میخواهند کاری را صورت دهند، هماهنگ و منسجم عمل نمایند و برای مثال اگر میخواهند سید علی آقازاده از استانداری مرکزی کنار رود میبایست همه آنها یک صدا در مجلس این مهم را خواستار بشوند.


وی ادامه داد:به نظر بنده نمایندگان دوره دهم مجلس از حوزه های استان مرکزی نتوانستند به نحو شایسته مطالبات مردم را پیگیری کنند البته هرچند در بین آنها افراد توانمندی هم بود و در این راستا توقع از مجلس یازدهمیها بیشتر میشود که البته این پتانسیل در آنها  هم وجود دارد که بتوانند یکی از بهترین دوره ها را رقم بزنند.


غلامی همچنین بیان داشت:به عقیده بنده در انتصابات استان، شایسته عمل نشده و میتوانست بسیار بهتر از اینها باشد و در این زمینه نمایندگان باید بیشتر تمرکزشان را بر روی پیگیریهای انتصابات شایسته بگذارند و از جوانان بیشتر در این امر بهره ببرند.


غلامی همچنین با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت:از مردم فهیم دیار آفتاب میخواهم که در این روزهای سخت ، مدافعین سلامت را یاری نمایند و در این امر از دکتر سید محمد جمالیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک که از مدیران جوان و توانمند استان به شمار می آیند، تشکر ویژه مینمایم چراکه ورود وی در این عرصه مدیریت مصادف شد با سختترین شرایط ممکن و بحران کرونا ، اما جمالیان توانست به خوبی اوضاع را با همه کمبودهای فعلی مدیریت نماید.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید