تاریخ : 1399/06/2 23:16
شناسه : 398431

مدیر ناحیۀ نورد سرد از کسب رکورد تولید در خط تاندم میل نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در مردادماه سال جاری خبر داد.



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - بهــزاد بهادرانی گفت: با حمایت خطوط بالادست و پایین‌دست و واحدهای پشتیبانی، همکاران خط تاندم میل نورد سرد با تولید 127 هزار  و 573 تن در مردادماه سال جاری افتخاری دیگر  آفریدند. وی با بیان اینکه رکورد تولید قبلی این خط 126 هزار  و 200 تن بوده و در خردادماه سال 1398 به ثبت رسیده است، کسب این موفقیت را در سال جهش تولید به مدیریت ارشد و تمامی کارکنان شرکت تبریک گفت.


  مدیر ناحیۀ نورد سرد با تأکید بر اینکه برای دست‌یابی به این رکورد هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری جدید صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در شرایط خاص تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، مجاهدت کارکنان و تلاش و هماهنگی آن‌ها در خطوط فوق،  در کنار افزایش تولید، تولید سایر گریدهای سخت مانند تسمۀ بسته‌بندی در این ماه به میزان 1600 تن را  نیز   به  بار  آورد.


وی در ادامه تصریح کرد: تولید 1500 تن محصول ضخامت‌های نازک 0.5-0.4 میلی‌متر برای کلاف‌های صادراتی در این ماه نیز قابل‌توجه است که ارزش افزودۀ بالایی برای شرکت به همراه داشته است.


بهادرانی اظهار امیدواری کرد در روزها و ماه‌های پیش رو از سال جهش تولید،  با همدلی بیشتر کارکنان شرکت، به‌ویژه همکاران ناحیۀ نورد سرد،  روند روبه‌رشد تولید و قطع هرچه بیشتر وابستگی‌ها به واردات محصولات خاص در شرایط تحریم ادامه یابد و شرکت فولاد مبارکه علاوه بر تأمین حداکثری نیاز بازارهای داخل، با صادرات محصولات نورد سرد برای کشور ارزآوری داشته باشد. 


انتهای پیام/ 

پاسخی بگذارید