تاریخ : 1399/06/4 23:51
شناسه : 398433


به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم  بهره برداری از پروژه ی آبرسانی به  روستاهای رحمت آباد و فیلور شهرستان نجف آباد، که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد برگزار شد، اعلام کرد: با اتصال شبکه توزیع آب این روستاها به طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، آب شرب ساکنان این منطقه به صورت پایدار تامین گردید.


  هاشم امینی با بیان اینکه این اقدام از آثار مثبت یکپارچه سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی می باشد، افزود: با تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای رحمت آباد و فیلور در طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، آب شرب جمعیتی بالغ بر  3 هزار و 800 نفر از اهالی این روستاها  از نظر کمی و کیفی به طور قابل ملاحظه ای ارتقا می یابد. 


وی با اشاره به اینکه تا قبل از اجرای این پروژه آب این دو روستا از طریق دو حلقه چاه با دبی 17 لیتر بر ثانیه تامین می شد، عنوان کرد: آب شرب مورد نیاز این منطقه 47 لیتر در ثانیه بوده است که با اجرای این پروژه مشکل افت فشار و بعضا قطعی آب شرب ساکنان این دو روستا مرتفع شد.


مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان افزود: با بهره بردری از طرح آبرسانی به روستاهای رحمت آباد و فیلور بیش از 1150  مشترک از آب با کیفیت بهره مند می شوند.


وی گفت: طول شبکه توزیع آب این روستاها بیش از 13 کیلومتر است که با رقمی معادل 5 میلیارد ریال اتصالات این شبکه توزیع به طرح آبرسانی اصفهان بزرگ صورت گرفت.


مهندس هاشم امینی در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در روستاهای رحمت آباد و فیلور اعلام کرد: درصدد هستیم با مشارکت دهیاران و بخشداران، اجرای شبکه فاضلاب برخی از روستاها که در مجاورت شهرها قرار دارند را در دستور کار قرار دهیم.


مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: در هفته دولت 17 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 318 میلیارد تومان، با بیش از 400 کیلومتر لوله گذاری آب و فاضلاب در 93 شهر و بیش از 900 روستا در سطح استان به بهره برداری می رسد.


انتهای پیام/   

پاسخی بگذارید