تاریخ : 1399/06/4 23:02
شناسه : 398435

.



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان-   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه به همراه جمعی از مقامات و کارکنان دادگستری این شهرستان، ضمن حضور در جلسه مشترکی با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه و برخی از مدیران ارشد این شرکت از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید کرد.

حجت الاسلام محرابی هدف از این دیدار را آشنایی قضات و کارشناسان قضایی شهرستان مبارکه با فرایند تولید این شرکت اعلام کرد و گفت: آشنایی قضات و بازپرسان با پرونده های قضایی که احتمالا در ارتباط با فولاد مبارکه در محاکم قضایی شهرستان مطرح می شود، ما را بر آن داشت تا با زمینه های احتمالی شکایت ها و دفاعیات این شرکت آشنایی بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان این که بعضا مدیریت این شرکت از تخلفات برخی سودجویان در فرایند انتقال مواد اولیه به فولاد مبارکه ابراز نارضایتی می نمایند، اظهار داشت: درآمدزایی و اشتغالزایی بنگاه های بزرگ اقتصادی همچون فولاد مبارکه برای منطقه و کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و عزم ما بر این است که به کمک مدیریت فولاد مبارکه آمده و با همیاری واحد حفاظت حراست و حفاظت فیزیکی شرکت از تخلفات و سودجویی برخی افراد که در فرایند انتقال مواد اولیه به این شرکت اخلال ایجاد می نمایند، پیشگیری نمائیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت و همکاری فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی  اذعان کرد: فولاد مبارکه در حوزه تعهد به مسئولیت های اجتماعی خود و هر جا که جامعه احساس نیاز کرده است در سطح ملی با اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی خود برای کاهش آسیب های اجتماعی به میدان آمده است. وی حمایت مالی شرکت فولاد مبارکه در ساخت و تجهیز سوله های اشتغال ندامتگاه اسدآباد و برگزاری گلریزان های متعدد برای آزادی زندانیان جرائم غیر را نمونه بارزی از اقدامات نوعدوستانه فولاد مبارکه دانست و در همین خصوص افزود: حمایت های مالی قابل توجه فولاد مبارکه برای حمایت از خانواده هایی که در اثر بیماری کرونا با خسارت و مشکلات مالی مواجه شده اند، مساعدت این شرکت از ارگان های امداد رسان به مردم جامعه و حمایت هایی که فولاد مبارکه از بیمارستان ها برای خرید تجهیزات ضد عفونی مورد نیاز درمان بیماران کرونایی داشته است و همچنین اکسیژن رایگانی که این شرکت در اختیار بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قرار داده همه و همه از برکات این شرکت است که قابل تقدیر است. 

حجت الاسلام محرابی در ادامه  به نقش بنگاه های تولیدی و اقتصادی به ویژه فولاد مبارکه بر کاهش پرونده های قضائی اشاره کرد و افزود: اینگونه مراکز از آن جهت که موجب ایجاد اشتغال، درآمد زایی و کاهش فقر در کشور می شوند، موجب کاهش جرم و بزهکاری های اجتماعی نیز می شوند و از آن جا که از تشکیل بسیاری از پرونده هایی که ممکن است در اثر فقر مطرح شوند پیشگیری می شود، بار سنگینی را از دوش سیستم قضائی بر می دارند. 

وی در خاتمه اظهار داشت: بنده با تماشای فضای کار و تلاش در خطوط تولید این شرکت و از این که چنین صنعت بزرگی در منطقه شهرستان مبارکه و استان اصفهان قرار گرفته است ، احساس غرور و افتخار کردم و به همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه عرض خداقوت و دستمریزاد دارم.

این گزارش حاکی است، مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه نیز در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از مجموعه قضایی شهرستان مبارکه و استان اصفهان به جهت جدیت در مقابله با جرائم و نیز تلاش برای کمک به مراکز تولیدی استان وهمچنین تلاش این محاکم برای کوتاه کردن دست برخی سودجویان قدردانی کرد.

  وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فولاد مبارکه در تامین نیاز بسیاری از صنایع کشور از جمله صنعت خودروسازی، لوازم خانگی، صنایع لوله و پروفیل و قطعه سازان افزود: خوشبختانه فولاد مبارکه به خوبی پاسخ سرمایه گذاری ها و اعتماد نظام را در سال های گذشته داده است و اکنون به شرکتی بدل شده است که نقش حیاتی در به گردش در آوردن چرخ صنعت و اقتصاد کشور دارد.

مدیر عامل فولاد مبارکه ضمن اشاره به اینکه فولاد مبارکه بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است، به نقش این شرکت در خودکفایی کشور در بسیاری از محصولات اشاره کرد و افزود: با همت کارکنان این شرکت در طول سالیان گذشته گام های بلند و ارزشمندی در خودکفایی و بومی سازی قطعات و تولید تجهیزات اساسی صنعت فولاد برداشته شده است.

مهندس عظیمیان در ادامه به نقش اساسی تولید فولاد و سیمان به عنوان دو عامل تاثیر گذار در رشد و توسعه هر کشور در جهان اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت فولاد مبارکه در تولید فولاد مقاوم به گاز ترش و ایجاد خط لوله انتقال نفت از گوره به جاسک که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان استراتژیک ترین طرح دولت نام برده شده بود در شرایطی محقق شد که کشورهای خارجی از تامین لوله های مورد نیاز این پروژه امتناع ورزیده بودند و این کار بر روی زمین مانده بود.

وی در ادامه به تعهد این شرکت در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و افزود: اکنون علاوه بر بیمارستان های استان اصفهان خدماتی در این زمینه به برخی بیمارستان های استان های همجوار ارائه شده است و مدیریت و کارکنان شرکت خوشحال هستند که توانسته اند  در کاهش درد و رنج بیماران و دغدغه شبکه سلامت استان ایفای نقش نمایند.

مدیر عامل فولاد مبارکه در ادامه خاطر نشان کرد: این شرکت در زمان بروز بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل نیز یاری رسان هموطنان بوده است. 

  حمیدرضا عظیمیان در پایان بر اهمیت همکاری های دستگاه قضا با شرکت های مولد و اقتصادی مانند فولاد مبارکه تاکید و تصریح کرد: فولاد مبارکه سرمایه ملی است و ما نیز تلاش خواهیم کرد، از این سرمایه با تمامی وجود صیانت کنیم به همین دلیل از مراجع قضایی کشور به ویژه عزیزان قضایی استان و شهرستان هم که به خوبی این صنعت را حمایت کرده اند درخواست می نمائیم، فولاد مبارکه را در دست یابی اهداف و فعالیت های اقتصادی ترسیم شده یاری نمایند تا از این ره آورد شاهد پیشگیری از بروز تخلفات و توسعه پایدار و روزافزون باشیم.

شایان ذکر است مدیر عامل فولاد مبارکه در این جلسه از اجرای طرح هایی برای رصد مکانیزه مواد اولیه از مبدا تا درب های ورودی شرکت در آینده نزدیک خبر داد و اجرای این قبیل طرح ها را موجب نظارت دقیق تر بر فرایند و حفظ کمیت و کیفیت مواد اولیه ارسالی به این شرکت دانست. 


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید