تاریخ : 1400/04/27 17:23
شناسه : 399025
 


مهدی غلامی سرپرست روزنامه شاخه سبز گفت:ولی اله بیاتی نماینده فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی باید در حوزه خود آواربرداری کند و یکی از اموری که به جد میبایست به دنبال آن باشد، وضعیت انتصابات است چراکه در حال حاضر وضعیت انتصابات در سطح فرمانداران و مدیران ضعیف میباشد و در این راستا میطلبد که گامهای موثری را بردارد.

غلامی افزود:خوشبختانه بیاتی سابقه شورای شهر قم را در کارنامه دارد و میطلبد در ادامه راه از مشاورین کاردرستی بهره ببرد تا دست برخی از کاسبان و منعت طلبان استان که هدفی جز پرکردن جیبهای خود ندارند را کوتاه نماید و همچنین برای مردم کارهای مهمی را صورت دهد.

وی ادامه داد:این سه شهرستان سالهاست در بحث امور توسعه ای پیشرفت چندانی نداشته اند و با اعتبارات موجود کار خاصی را نمیتوان در آنها صورت داد ولی اگر در سال جاری مدیران بیشتر به دنبال گرفتن بودجه های ملی باشند، میتوانند امیدهایی را در دل مردم آن مناطق طنین انداز کنند.

غلامی همچنین بیان داشت:بیاتی در شورای شهر قم عملکرد خوبی داشته ولی در کسوت نمایندگی مجلس آن هم از این حوزه کاری به مراتب برای وی سختتر است ولی به طورکلی پتانسیل این را دارد که اقدامات درخوری را انجام دهد.

غلامی اظهارداشت: فضای امروز استان مدیرانی با روحیه جهادی و انقلابی را میطلبد و از بیاتی این انتظار میرود که در همین روزهای پایانی دولت روحانی هم اقداماتی را صورت دهد و از سید علی آقازاده استاندارمرکزی نیز مطالبه گری کند.

غلامی در نهایت با اشاره به دولت بعدی گفت:امیدوارم در دولت رئیسی ، نمایندگان انقلابی مجلس از حوزه های استان مرکزی برخی از اختلافات را کنار گذاشته و دیگر اینکه استانداری کارآمد روی کار بیاید تا این دیار بتواند به جایگاه واقعی ودر شان خود برسد.






انتهای پیام /
 

پاسخی بگذارید