برای باز شدن پنچره؛
تاریخ : 1402/11/30 11:17
شناسه : 407336

باشگاه پرسپولیس قصد دارد تکلیف لیست و ورود و خروج خود را به طور قطعی تا پایان امروز دوشنبه مشخص کند. برای رسیدن به این هدف باید تکلیف پنجره نقل و انتقالات مشخص شود.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی تا هفتم اسفندماه ادامه دارد که تقریباً تکلیف بیشتر تیم‌ها برای جذب بازیکن مشخص شده است.

باشگاه پرسپولیس در نیم فصل جاری لیگ بیست و سوم موفق به جذب عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر، اوستون ارونوف و ابوالفضل بابایی شد و احتمال می‌رود محمد خدابنده لو و یک گلر جوان دیگر نیز به جمع سرخپوشان اضافه شود.

از سوی دیگر پرسپولیس علاوه بر کنار گذاشتن مرتضی پورعلی گنجی به دلیل مصدومیت طولانی مدت و جدایی میلاد سرلک و محمد عمری برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در ملوان بندرانزلی چاره‌ای جز خالی کردن لیست خود برای نفر جدید ندارد.

همچنین این باشگاه همچنان موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود با توجه به حکم فیفا مبنی بر عدم پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشوویچ نشده است تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر تحت فشار باشد.

او صبح امروز قرار است جلسه‌ای را با اسپانسر باشگاه برگزار کرده تا پای توافقی مالی را امضا کند که بدون معطلی پول به حساب آنها واریز می‌شود. درویش با این پول قرار است علاوه بر دادن پیش پرداخت به بازیکنان جدید با گزینه‌های روبروی در خروج پرسپولیس همچون نبیل باهویی نیز توافق کند تا دیگر دغدغه‌ای برای جدایی او نداشته باشد.

همچنین درویش مبلغ دو میلیارد تومان هم به رضا اسدی پرداخت می‌کند تا پس از تاییدیه وکیل رادو بتواند اجازه فیفا و سازمان لیگ را همزمان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید دریافت کند.

البته باید دید مدیرعامل پرسپولیس به وعده‌های خود عمل می‌کند یا همچون زمان جدایی یحیی گل محمدی که مدعی جذب سرمربی بزرگ شده بود نمی‌تواند از عهده مسائل جاری باشگاه هم برآید.

پاسخی بگذارید