تاریخ : 1396/02/31 19:17
شناسه : 43809

ناپولی شب گذشته موفق شد در هفته ۳۷ لیگ ایتالیا با نتیجه‌ چهار بر یک فیورنتینا را از پیش‌رو بردارد.

مائوریسیو ساری بعد از برد پرگل تیمش در این هفته از رقابت‌ها گفت‌: یک هفته‌ دیگر به پایان لیگ باقی‌ مانده است. امسال از عملکردی که ناپولی داشت، خیلی لذت بردم و به آن افتخار می‌کنم. ۸۳ امتیاز کسب کردیم. شاید اگر یوونتوس خیلی عملکرد خوبی نداشت، با همین تعداد امتیاز قهرمان می‌شدیم. در این فصل خیلی خوب بودیم ولی تیم‌های دیگری هم بودند که بهتر از ما عمل کردند. این را قبول داریم. به عملکردمان در این فصل افتخار می‌کنیم چون پیشرفت کردیم؛ آن‌هم با وجود سختی‌های زیاد.

سرمربی ناپولی در پاسخ به این سوال که برای قهرمانی در اسکودتو چه چیزی تیمش کم داشت نیز گفت‌: باید فقط بهتر از این شویم. روز به روز تمرین می‌کنیم. نسبت به عملکردی که سال گذشته داشتیم بهتر عمل کردیم. این را منتقدان هم می‌دانند. متاسفانه مصدومیت آرکادیوژ میلیک به ما ضربه زد. او را در هفته‌های نخست از دست دادیم و در نبود او، نتوانستیم امتیازهایی که می‌خواهیم را کسب کنیم.

سرمربی ناپولی در پایان صحبت‌هایش به تمجید از گلزن نخست تیمش یعنی درایس مرتنس پرداخت و گفت‌: قبل از شروع مسابقه سوال کردم که مرتنس چند گل می‌خواهد تا آقای گل شود. او به من گفت‌ نمی‌دانم ولی دو گل به ثمر خواهم رساند. او همین کار را انجام داد. مرتنس فصل بسیار خوبی داشت. برای او خیلی خوشحال هستم. رضایتی که از این بازیکن داریم، بیش از حد است. وقتی  از او خواستم مهاجم مرکزی باشد، از او خواستم حداقل بیست گل به ثمر برساند. او نه تنها تمام انتظارات من را برآورده کرد بلکه توانست ۲۷ گل نیز وارد دروازه حریفان کند. به همین دلیل از او خیلی راضی هستم.

ناپولی بعد از یوونتوس ۸۵ امتیازی و رم ۸۴ امتیازی در رده سوم لیگ فوتبال ایتالیاست. لیگی که با برد احتمالی یوونتوس در بازی امروز (یکشنبه) سرنوشت قهرمانی‌اش مشخص می‌شود.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید