گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1396/04/16 11:22
شناسه : 56285

اصغر سلیمی در خصوص تعامل قوای سه‌گانه، اظهار کرد: با توجه به مسئولیت‌هایی که قوه مجریه، مقننه و قضائیه دارند همه باید بدانند که هر سه قوا برای توسعه و پیشرفت کشور گام بر می‌دارند، البته درست است که این سه قوه مستقل هستند و وظایف خودشان را انجام می‌دهند اما اگر یکی از قوا مشکل داشته باشد و همگام با دو قوه دیگر نباشد قطعاً آن توسعه و پیشرفت و وحدتی که مورد نظر است در کشور اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: بنابراین باید جلساتی که میان روسای سه قوه و معاونان آنان برگزار می‌شود بیشتر شود. بدون شک خیلی از مسائل و اختلافات را می‌توان در جلسات و محافل خصوصی حل و فصل کرد و به سطح مطبوعات و رسانه‌های عمومی نکشاند؛ چراکه دشمنان نظام اسلامی مترصد هستند که بعضی از برداشت‌هایی را که از اختلافات کوچک سه قوه دارند بزرگ  و از این مسائل به نفع خودشان بهره‌برداری کنند.

این عضو کمیسیون شوراها در ادامه  اظهار کرد: اگر دو قوه مجریه و قضائیه بتوانند با یکدیگر درست کار کنند و لوایح خوب و کارسازی را به قوه مقننه بفرستند که در مجلس تصویب شود بدون شک از وقوع جرم تا حد زیادی پیش‌گیری می‌شود، پس می‌طلبد که سه قوه با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید