تاریخ : 1395/11/1 18:11
شناسه : 8005

کریستیانو رونالدو سال 2016 را بهترین شکل ممکن به پایان رساند و تمام عناوین فردی و گروهی را به خود اختصاص داد. موفقیت‌هایش باعث شد فیفا نیز جایزه The Best را در سال 2017 به او بدهد. با این حال مهاجم پرتغالی در سال جدید شروع خوبی نداشته و روزهای خوش این مهاجم به پایان رسیده است.

رئال‌ مادرید در این هفته‌ پس از 40 بازی پیاپی برابر سویا شکست خورد و دوباره چهارشنبه شب مغلوب سلتاویگو در کوپا دل ری شد. در این بازی رونالدو پرتغالی کاملا محو شده بود. او که در پست جدید خود بازی می‌کرد حتی نتوانست در حد یک مهاجم متوسط عمل کند و در بازی اثرگذار باشد. اگر رونالدو در اوج خود بود می‌توانست مانع دومین شکست پیاپی تیمش باشد. بازی ضعیف مهاجم پرتغالی با واکنش هواداران رو به رو شد چون آن‌ها از ستاره تیم خود انتظار بیش‌تری دارند و برخی از طرفداران به حدی خشمگین بودند که اعلام کردند اگر رونالدو می‌خواهد این چنین بازی کند بهتر است در لیگ چین پا به توپ شود.

رونالدو در فصل های گذشته نیز در ژانویه افت کرده است. به عنوان نمونه در سال 2014 مهاجم پرتغالی میانگین 1.5 گل در هر بازی را به ثبت رساند که در ژانویه این میانگین به 0.6 رسید. در این فصل نیز سال 2016 را با چهار گل در دو بازی جام جهانی باشگاه‌ها به پایان رساند اما در سال جدید آمار گلزنی‌اش به 0.6 رسیده است.

عملکرد مهاجم مادریدی در مجموع فصل نیز تاکنون ضعیف بوده است و تنها در فصل 10 – 2009 آمار بدتری داشته است. او در آن زمان نخستین فصل حضورش را در مادرید سپری می کرد و در 17 بازی 13 گل به ثمر رساند. (میانگین 0.76 گل در هر بازی). در مقابل در فصل 17 – 2016 در 22 بازی 18 بار گلزنی کرده است، یعنی میانگین 0.81

بدون شک افت رونالدو در نتایج رئال‌ مادرید تاثیرگذار بوده است و باید دید فردا سفیدپوشان برابر مالاگا چه نتیجه‌ای را کسب خواهند کرد و رونالدو چه عملکردی خواهد داشت.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید