تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 154477

مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران گفت: باید از ظرفیت رسانه ها برای معرفی جاذبه های گردشگری و پتانسیل های شهرستان ری استفاده شود.


در گفتگو با خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - میلاد زارعی در حاشیه ضیافت افطاری خانه مطبوعات شهرستان ری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ، بیان کرد: ماه رمضان یکی از ماه های افضل در طول سال بشمار می رود که در حقیقت یکی از نزول نعمات بزرگ پروردگار برای رشد انسان غنمیت شمردن فرصت ها در این روزها است.

زارعی افزود: خبرنگاران نیز در این ماه می توانند با اطلاع رسانی دقیق و جامع از برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان سهمی از برکات ماه مبارک داشته باشند‌.

مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران ضمن مورد اهمیت قراردادن اطلاع رسانی از جاذبه های فرهنگی و مذهبی شهرستان ری ، افزود: شهرستان ری از فرصت ها و پتانسیل بالایی در جذب گردشگری برخوردار است در همین راستا بهترین عملکرد خبرنگاران برای رشد توسعه در شهرری می تواند انعکاس و اطلاع رسانی دقیق است.

وی اظهار داشت: صنف خبرنگاران ما در اقلیت جامعه قرار دارند چون در هر صنفی متشکل از مجموعه های مختلف هستند ولی اصحاب رسانه با وجود تعداد معدود افراد متخصص خود توانسته کمیت و کیفیت را در راستای رشد و ارتقای استان بکار گیرد.

زارعی اذعان داشت: لازمه فعالیت خبرنگاران ایجاد یک رقابت سالم است و اگر این رویه با اتحاد و انسجام بیشتر صورت بپذیرد و در انعکاس اخبار از اصل و ماهیت واقعه دور نشویم و به انعکاس واقعیت ها بپردازیم.

مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران در پایان گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند پس مستلزم آن هستند که در انتشار اخبار با تشخیص درست از وقایع سطح جامعه به شفاف سازی مسائل بپردازند تا برای آینده کشور سرنوشت ساز باشند‌.

پاسخی بگذارید