تاریخ : 1395/11/24 17:05
شناسه : 15854

علی عباسی گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در دی ماه امسال  41 نفر شامل 32مرد و 9 زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل  11درصد کاهش یافته‌است.

وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی دی ماه محور درون شهری  20 نفر، برون شهری 18 نفر و راه روستایی سه نفر را در برمی‌گیرد.همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و بابل  هر کدام با 8 مورد و شهرهای نور و جویبار بدون فوتی گزارش شده است و میز از این تعداد 17 مورد عابر ،10مورد موتور سوار، هشت نفر سرنشین و 6 مورد راننده هستند.

عباسی بیان کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان در دی ماه سالجاری،  1081 نفر بوده که این رقم نسبت به مشابه سال قبل  11درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین فوتی در جاده های درون شهری رخ داده است این امر می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز مکالمه نکردن با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از پل عابر پیاده در کاهش تصادفات موثر واقع شود.انتهای پیام

پاسخی بگذارید