تاریخ : 1397/07/23 23:06
شناسه : 191320

شهردار فرون آباد با اشاره به حفظ نشاط بصری درسیمای عمومی شهر و ضرورت افزایش فضای سبز سطح شهر از آغاز کاشت فضای سبز بلوار ابوذر خبر داد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز،  مهندس کوروش میرزایی در این خصوص بیان کرد: با توجه به نامناسب بودن فضای سبز این بلوار و با بررسی ها و بازدیدهای میدانی لزوم بازسازی فضای سبز این بلوار در دستور کار حوزه فضای سبز شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کاشت نهال و گل‌کاری در فضاهای سبز عاملی برای زیباسازی و جلوه‌دادن به مناظر عمومی است، تصریح کرد: سعی شده در انتخاب گونه های مورد نیاز جهت کاشت، از گونه های گیاهی بادوام، کم آب و سازگار با شرایط آب و هوایی شهر استفاده گردد لذا واحد فضای سبز شهرداری در راستای کاهش میزان مصرف آب در مرحله اول و طی روزهای گذشته اقدام به لوله گذاری آبیاری تحت فشار این بلوار نمود و پس از این اقدام نسبت به آماده سازی بستر و کاشت این بلوار اقدام گردید که در حال حاضر عملیات کاشت نهال و گل و گیاه در این بلوار آغاز شده است.

شهردار فرون آباد در پایان افزود: رسیدگی به فضای سبز مطلوب با همکاری و مشارکت شهروندان علاوه بر زیبایی، رضایتمندی آنها را در پی خواهد داشت.


پاسخی بگذارید