همزمان با ایام الله دهه فجر؛
تاریخ : 1402/11/17 12:40
شناسه : 405696

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: مردم استان تهران همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی شاهد بهره برداری از یک هزار و ۴۴ پروژه خواهند بود.

قدرت الله شفیقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های ایام الله دهه فجر در شمیرانات با بیان اینکه در این شهرستان شاهد افتتاح و بهره برداری‌های مناسبی از سطوح مختلف پروژه‌های عمرانی و خدماتی بودیم اظهار کرد: پروژه‌های افتتاح شده در شمیرانات عمدتاً کاربردی و گره‌گشا برای مردم برآورد شده است.

شفیقی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر یک‌هزار و ۴۴ پروژه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و تولیدی در سطح استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد گفت: یکی از افتخارات نظام رضایتمندی مردم در حوزه آبادانی کشور است که با یاری خداوند و همت بلند مسؤولان شاهد این هستیم که هر روز شاهد آبادانی بیشتر هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: مفتخر هستیم که اعلام کنیم همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، امسال پروژه‌هایی با ۴۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان تهران افتتاح و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان طرح جدید نیز کلنگ زنی شده است.

وی با بیان اینکه با پروژه‌های یاد شده خدمت رسانی به مردم بیشتر می‌شود گفت: شمیرانات نمونه بارز این خدمت رسانی است چرا که پروژه‌هایی که در این شهرستان افتتاح و بهره برداری شد، به‌گونه‌ای است که مردم بویژه ساکنان منطقه به خوبی از آن‌ها منتفع می‌شوند.

وی ضمن با بیان این‌که امید است به واسطه همت و همکاری همه مسئولان قدم‌های بلندتری در این منطقه برداشته و خادمانی خوب برای مردم باشیم، گفت: شعار دولت سیزدهم نیز بر همین اساس است تا لبخند رضایت بر لب مردم عزیز بیاوریم.

پاسخی بگذارید