تاریخ : 1397/08/9 12:27
شناسه : 195708


رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت گفت:به واقع ۲ نوع تهدید در جامعه داریم، تهدید سخت و تهدید نرم، تهدید نرم به معنای تاثیر گذاشتن بر اراده، اعتقادات و افکار دیگران و خود ما می باشد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سخنرانی مراسم پدافند غیر عامل، ضمن خیر مقدم به فرماندار، معاون سیاسی و دیگر مسئولان شهرستانی به مدرسه استعدادهای درخشان محله قوهه، اظهار کرد: ۸ آبان مصادف با شهادت حسین فهمیده بود، فهمیده نه تنها اسوه ی رشادت و مقاومت

ملی بود و الگوی همه نوجوانان و جوانان برای یک زندگی آگاهانه و شجاعانه در دفاع از اسلام و میهن اسلامی بود.

وی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان از همه ابزارها بر علیه ملت ایران استفاده کردند، در مسیر دفاع از کشور دشمنان حملات بسیاری را بر ما تحمیل کردند که امنیت ما را به خطر می انداخت و با جانبازی و رشادت افرادی چون حسین فهمیده امروز در کمال آرامش برای زندگی خود تصمیم می گیریم.

سیلسپور گفت: به واقع ۲ نوع تهدید در جامعه داریم، تهدید سخت و تهدید نرم، تهدید نرم به معنای تاثیر گذاشتن بر اراده، اعتقادات و افکار دیگران می باشد که خود تهاجم نیز به دو شکل تهاجم نظامی و فرهنگی انجام می شود.

وی تصریح کرد: در تهاجم فرهنگی دشمن، اشغال ذهن و اعتقادات و تغییر ارزش ها و باورهای دینی مردم را مورد هجمه قرار داده است، از نشانه های تهاجم فرهنگی می توان به ترویج فساد اخلاقی و شیوع مصرف مواد مخدر، تصرف ذهن و فکر مردم به صورت تدریجی و بلند مدت، با پخش برنامه های فریبنده و جذاب، فروپاشی نظام خانواده می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت بیان کرد: ایجاد شبکه های ماهواره فارسی زبان با هدف بدبین کردن مردم به اسلام و نظام جمهوری اسلامی، قطع ارتباط ملت با رهبری نظام، ترویج بی بندوباری، از بین بردن استحکام خانواده، جدایی دین از سیاست و دور کردن مردم از ارزش های دینی، شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، اینترنت و.... با هزینه دشمنان همه روزه تشکیل و برنامه های بسیاری را تولید و پخش می کنند

پاسخی بگذارید