تاریخ : 1397/11/27 11:56
شناسه : 205699


شاخه سبز - معصومه محمدی : چندی بیش نگذشته است که حرکتی نابخردانه بر علیه مسئولان شهرستان پاکدشت شکل گرفته، مسئولانی که با دل و جان برای برندسازی ، رشد و توسعه شهرستان تلاش نمودند و تاکنون در این مسیر تلاش های بسیار خوبی را شاهد بودیم.

حضور مسئولان عالی رتبه کشوری برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم، حضور سفرای کشورهای مختلف در هفته فرهنگی برای نشان دادن ظرفیت های بالقوه پاکدشت از جمله برنامه هایی است که تاکنون هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت باحضور یک سال و اندی حضور خود شکل داده است و خوشبختانه عائده خوبی نصیب مردم شهرستان شده است.

اما امروز شاهد شکل گیری کارهایی با شکل و شمایل مطالبات به ظاهر مردمی برای ضربه زدن به خود مردم هستیم بطوریکه آنان را افراطی بخوانند، حیله ی رنگین و زیبا برای عقب نشینی پاکدشت در مسیر ولایتمداری.

اکنون تلاش های بسیاری در فضای مجازی و حضوری بین مردم (هیئت های مذهبی) برای ضربه زدن به این اتفاق خوب یعنی ادامه رشد و توسعه شهرستان است. 

در جلسه پرسش و پاسخی که فرماندار شهرستان با اصحاب رسانه داشتند ایشان مطرح کرد که چرا نقش نگار پرچم آمریکا از مقابل فرمانداری محو شده است؛ تمهیدی به صراحتا گفت: با وجود اینکه این عمل در ساعت ۳ نصف شب و بدون اجازه شکل گرفته اما تا پایان روز ۲۲ بهمن به آن دست نزدیم و بعداز آن به دلیل لکه گیری که نیاز مقابل درب ورودی فرمانداری بود این کار شکل گرفته است.

در این موج شکل گرفته ۳ مسئله مطرح است که در نخستین گام در سخنان فرماندار که فایل صوتی آن نیز موجود است، مطرح شده که آن انزجار همیشگی ایشان و مردم از سیاست های غلط آمریکا است؛ با وجود اینکه این مهم وجود دارد چرا این سیاه نمایی شکل می گیرد.

مسئله دوم که بازهم در این صوت موجود است که تمهیدی صراحتا اعلام می کند که چرا بدون اذن و اجازه این کار شکل گرفته که نفس این کار، کار زیبایست
و سومین مسئله هدف قرار دادن عزت انقلاب که برگرفته از خون شهداست؛ آری چهل سال است که دشمنان در تلاش به ضربه زدن به انقلاب هستند و در این میان تاکیدات بسیاری از سوی مقام معظم رهبری برای حفظ این اتحاد برای آسیب نزدن به شهداست، اما با وجود این همه تکرار حالا شاهد هستیم که این حرکت پس از سالها دوباره در حال تکرار است.

شاید این حرکت که امروز برعلیه فرماندار شکل گرفته باشد ادامه این مسیر است. زیرا تمهیدی چون دو برادر شهیدش در امتداد همان خاکریز اقتدار در حال حرکت است، رشد اقتصادی در شهرستان که ثمره آن به سفره مردم فقیر می رسد چرا امروز باید مورد حملات قرار بگیرد؟

اینجانب به عنوان یک فعال رسانه ای بیان می کنم که این موجی که از انروز موج سواران بی خرد برآن در حال حرکت هستند اصل انقلاب و نظام را هدف قرار داده است و در مسیر توطئه دشمنان است؛ دشمنان ابتدا در زاهدان تعدادی از پاره های جانمان را شهید می کنند و در نقطه مقابل در بخشی دیگر از کشور عزت خانواده شهدا را هدف قرار می دهند که این یعنی از ریشه درخت انقلاب را خشکاندن است، زیرا دشمنان سالهاست که در طرح ریزی حیله های خود شکست خورده اند اما در برخی جاها پیروزی هایی نیز داشته اند حالا آنها اینچنین بر افکار مردم می تازند و از خود مردم برای از بین بردن آرمان های امام راحل و شهدا، شهدایی که حافظ اسلام بوده اند وامامی که در زیر بار ستم ها به همراه آنان پیروز شد، استفاده می کنند.

این یعنی هوشیاری مردم در این عرصه در حمایت از مسئولان بویژه مسئولانی چون تمهیدی لازم است که دشمنان بدانند مردم همیشه بیدار و انقلابی هستند و دشمن هیچ گاه نمی تواند احساسات مردم را چون لبه تیز شمشیر بر ریشه انقلاب ۴۰ ساله وارد کند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید