تاریخ : 1397/11/27 21:06
شناسه : 205705

امام جمعه پاکدشت گفت: وظیفه مسوولان پیگیری جدی مسائل و دغدغه های مردمی است لذا از بررسی حواشی و شایعات بپرهیزند چون از امور اصلی آنان را دور می کند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار  پاکدشت شاخه سبز، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی ضمن تکذیب اخبار منتشره از قول وی در فضای مجازی و همچنین بابت اخبار ضد و نقیض برای فرمانداری پاکدشت در جمع خبرنگاران،  بیان کرد : از اصحاب رسانه و بویژه کسانی که احساس می کنند در برابر مسائل اجتماعی وظیفه ای دارند در خواست دارم امانتدار مردم و  مسوولان باشند.


لزومی تاکید کرد: اگر می خواهند صحبت و حدیثی را نقل کنند همان بیان اصلی را بیان کنند، چون دلیلی بر تحریف نیست. نباید یک مسئله ی کوچک را آنقدر بزرگ جلوه دهیم که باعث اختلافات و تشدد در شهرستان شود.


امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: شهرستان ما بیش از هر موقعی نیازمند وحدت، انسجام و یکپارچگی است تا مشکلات شهرستان را حل کنیم؛ لذا همدلی با مسوولین از لازمه های محرومیت زدایی است.


وی بیان کرد: باید تمام رفتارها بر اساس رضایت امام و ولایت باشد، رهبری خواستار پیگیری مسائل با وحدت در مسوولین و مردم  در تمامی  شهر ها، استان ها و در کل کشور است.


لزومی  به حماسه حضور مردمی در 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت :  این مردمی که با حضورشان در 22 بهمن حماسه آفریدند و همواره در تلاشند تا دل رهبری را از خود راضی  نگهدارند چرا باید اینگونه کام شان را تلخ کنید و با تفرقه باعث ناراحتی ملت شوید.


امام جمعه پاکدشت در ادامه گفت : مسئله ی تشییع  (به معنای افشا) گناه است یک کار انجام شده را نباید بزرگ و غیر واقعی جلوه دهیم و پس از آن حتی دربین آحاد مردم نشر و گسترش دهیم، زیرا این کار جز آبرو بری و تشویش اذهان عمومی مسئله ای در پی نخواهد داشت، و این یک کار انقلابی نیست.


وی کار انقلابی را در هم افزایی و وحدت، بین مسوولین ادارات دانست و افزود: کار مسوولین ما قابل تمجید است همین امروز شنبه فرماندار پاکدشت از قبل هماهنگ کرده بود که در یک جلسه در تهران شرکت کند و بتواند اداره کل راه را متغائد کند که افرادی فعال در کمربندی شهرستان اجازه ادامه فعالیت در پروژه را داشته باشند و این کار مانند امور دیگر  با حلقه ی اصلی مطابق جلسات گذشته هماهنگ شده بود.


لزومی گفت : طبق آیات و روایات باید اشتباهات را پوشاند، بر فرض حتی فرد دیگری اگر اشتباهی کرد، ما حق افشا را نداریم چون باید در چار چوب قوانین مراحل را طی کنیم. هر کسی در جامعه دارای حق و آبرویی است که باید حفظ شود.


امام جمعه پاکدشت افزود: همه مسوولین و اصحاب رسانه شهرستان مخصوصا افراد فعال در فضای مجازی باید متحد باشند تا امور را طوری پیش گیرند که امیدواری مردم نسبت به مسوولین افزایش یابد.


وی اظهار کرد : ما بعد از مدت ها یک فرماندار بومی نصیب مان شد. آقای تمهیدی تجربه کار اجرایی زیادی داشته اند و از خانواده شهید و دارای خانواده ی با اصالت و مورد احترام هستند. خدا هم راضی نیست که شخصی در جمع بومی های شهرستان تخریب شود.


لزومی خاطر نشان کرد : مطبوعات و رسانه ها باید امانتدار باشند، نباید حرف ها را بخواست و سلیقه خودشان  کم و زیاد کنند ودر عموم نشر دهند این مسئله حتی شرعی هم نیست.


امام جمعه پاکدشت بیان کرد : اگر بخواهیم هر کدام تفسیر قرآن را به سلیقه خود به نگارش در آوریم  یعنی به نوعی، نظریات و عقاید خود را بر آن تحمیل کنیم؛ این امر ناپذیرفتنی است، همه ما در برابر قرآن تسلیم هستیم و آنچه که قرآن گفته باید بر باور های خود تحمیل کنیم نه بر آن غلبه داشته باشیم.


وی متذکر شد: در عین حال به تمامی رسانه ها خطاب دارم که در شهرستان پاکدشت هر جا یک مسوولی مشغول به خدمت هست برادرانه و خواهرانه دوشادوش آنان امور را پیگیری کنند و دست از تضعیف بیهوده آنان بردارند.


لزومی با اشاره بر اینکه مسوولان تمام دغدغه و تلاش شان باید برای رسیدگی به امور مردم باشد، در پایان یادآور شد : این اختلافات فقط به ضرر مردم تمام می‌شود این ملت توقع کار از ما دارند نباید خود را درگیر حاشیه کنیم  و از واقعیات دور بمانیم، حتی نباید مسوولین  پاسخگوی شایعات شوند تا از روند اصلی کار خود دور بمانند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید