تاریخ : 1398/01/28 11:54
شناسه : 206434

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری پاکدشت گفت: جوانان ثروت های واقعی هر جامعه هستند که با ایجاد فرصت رشد و پیشرفت می توان زمینه توسعه را در هر جامعه ایجاد کرد.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت، زهرا بختیاری مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری پاکدشت، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد پر نور حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد:جوانان ثروت های واقعی هر جامعه هستند که با ایجاد فرصت رشد و پیشرفت می توان زمینه توسعه را در هر جامعه ایجاد کرد.

وی افزود: جوانان پویا و بالنده و دارای تخصص می توانند نقش بسزایی را در جنگ اقتصادی داشته باشند؛ در همین راستا برنامه های متعددی چون برپایی کارگاه های آموزشی در سطح شهرستان برای بانوان پاکدشت، برپایی نمایشگاه های متعدد از دستاوردهای شهرستان و... را در برنامه کاری داریم که اکنون نیز در حال انجام است.

بختیاری افزود: توانمند سازی اقتصاد بانوان سرپرست خانواده و رفع مشکلات سر راه کارگاه های تولیدی، توانمند سازی کارگاه های تولیدی اقتصادی بانوان با تاکید فرماندار شهرستان، از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام و پیگیری می باشد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید