تاریخ : 1398/01/28 11:00
شناسه : 206436

فرماندار پاکدشت گفت: جوانان خط شکنان در حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی در جنگ نابرابر امروز هستند که با پویایی و تخصص در هر عرصه می توانند نقش بسزایی در جامعه ایفا کنند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد پر برکت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به تمام جوانان امروز و دیروز اظهار کرد: کشور مقدسمان ایران اسلامی امروز مسیر روشنی را در جهان در حال پیمودن است که این راه از طریق نقش آفرینان بزرگی چون شهدا نشات گرفته شده است.

وی گفت: امروز برای پیشرفت روز افزون در این مسیر بایدبا اعتقاد به توان و ظرفیت نسل جوان پیش برویم و این ظرفیت را صرفا به عنوان یک شعار نبینیم و برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود:جوانان خط شکنان در حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی در جنگ نابرابر امروز هستند که با پویایی و تخصص در هر عرصه می توانند نقش بسزایی در جامعه ایفا کنند.

تمهیدی بیان کرد: در همین راستا دولت تدبیر و امید برنامه های موثری را برای جوانان برنامه ریزی نموده که با همراهی مسئولان برای تحول در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... در حال انجام است.

فرماندار پاکدشت بیان کرد: شهرستان پاکدشت قابلیت های بالفعلی در حوزه های گردشگری،معادن، صنایع، کشاورزی و دامداری و کشت گل و گیاه دارد که با توجه به برنامه ریزی های دقیق و استفاده از توان و ظرفیت جوانان این شهرستان ان شالله بزودی شاهد تحولات موثری در این حوزه ها خواهیم بود.

وی افزود: در شهرستان پاکدشت، برنامه هایی چون برگزاری کارگاه آموزشی، نمایشگاه دستاوردهای شهرستان، برپایی نمایشگاه های ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی گردشگری شهرستان در مدارس و سطح شهرستان بویژه روستاها، برگزاری سمینار ازدواج، برپایی کاروان سلامت و نشاط و کوهپیمایی در هفته جوان برگزار می شود.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید