تاریخ : 1398/02/2 11:30
شناسه : 206477

صبح امروز طی نامه که به مسئولان عالی رتبه نظام تقدیم شد، مسئولان شهرستان پاکدشت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، صبح امروز طی نامه که به مسئولان عالی رتبه نظام تقدیم شد، مسئولان شهرستان پاکدشت اعم از دکتر محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، هادی تمهیدی فرماندار، رضا خانی و مهدی علیدادی بخشداران مرکزی و شریف آباد شهرستان، ۳ شهرداری فرون آباد، پاکدشت و شریف آباد، تشکل های سیاسی، فرهنگی اجتماعی شهرستان، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
در هر کشوری نیروهای مسلح تضمین کننده استقلال و امنیت کشورند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تفاوتی معنادار ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده خواهی و زورگویی مستکبران جهانی است.

در ادامه این متن آمده است: شکست های پی در پی ابرقدرت پوشالی و در حال احتضار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت آن قدر برایشان سنگین بود که خلاف تمام قواعد بین المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامیدند.

در ادامه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی نظامی رسمی و قانونی در جمهوری اسلامی ایران همیشه نقش پررنگی در سرکوب گروه های تروریستی و حفظ امنیت و ثبات داخلی و منطقه ای داشته است.
در ادامه پیام بیان شده است: حفظ امنیت برای هرکشوری در اولویت نخست قرار دارد و اصلی ترین پیش نیاز فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری است. مطمعنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان موفق شده اندمرزهای این خاک مقدس را از گزند معاندان در امان نگه دارند.

در ادامه ذکر شده است: بدون شک مردم غیور ایران اسلامی تا پای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد؛ در این راستا مردم شهید پرور پاکدشت که از ۱۵ خرداد سال ۴۲ مبارزه با آمریکا را سرلوحه امور خود دانسته، اکنون نیز مقابل آمریکا خواهد ایستاد و به فرموده امام راحل(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ آمریکای جنایتکار بداند ما تا آخر ایستاده ایم.



پاسخی بگذارید