تاریخ : 1395/10/8 17:13
شناسه : 3018

ابوالقاسم عباسی امروز در مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ورزشکار مازندرانی در محل سالن اجتماعات شماره ۲ استانداری مازندران با بیان اینکه مدال آوران مازندرانی در سال جاری ۲۹۸ مدال در عرصه های جهانی، آسیایی، پارالمپیک و المپیاد کسب کردند، گفت: ۳۸ درصد کل مدال کشور به ورزشکاران مازندران اختصاص داشت.

عباسی با اشاره به حضور ۱۳ نفر مازندرانی از تعداد ۶۳ نفر کل ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو، افزود: در سال جاری، برنامه ریزی بر روی آموزش ورزشکاران انجام شده تا در مسابقات ۲۰ ۲۰ المپیک ژاپن به موفقیت برسند.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در مازندران داریم ، گفت:با همکاری بخش خصوصی توانستیم ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت و سا سالن ورزشی هزینه کنیم.

عباسی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان در سال جاری اعتبار ۲ میلیاردتومان برای مازندران در نظر گرفته است که امیدواریم تخصیص یابد،افزود: در حال حاضر بحث اشتغال، معیشت و مسکن ورزشکاران دارای اهمیت است که باید پیگیری شود.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه برخی باشگاه ها به دلیل افزایش هزینه بیمه توانایی بیمه کردن ورزشکاران را ندارند، گفت: در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید