گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1399/05/16 19:40
شناسه : 398370



«بسمه تعالي»
در دنياي نوين امروز و در عصر پويايي اطلاعات و شتاب سريع تحولات، نقش و اهميت كليدي خبر، خبرنگاري و رسانه بر هيچ كس پوشيده نيست. مجموعه عناصري وابسته و درهم تنيده كه زنجيره اصلي نظام اطلاع رساني را تشكيل داده و در پرتو آن نياز بشر به كسب اطلاعات و كشف حقايق تأمين مي شود. در اين ميان خبرنگاري، ركن فعاليت رسانه اي و خبرنگار شخصيتي ارزشمند، عنصري جريان ساز و روشنگر است كه به عنوان چشمان بيدار و زبان گوياي جامعه، نقش برجسته اي را در زمينه خبر رساني، آگاهي بخشي، فرهنگ سازي و دفاع از حقوق عامه بر عهده دارد.

با توجه به چنين جايگاه و نقش خطيري، دولت تدبير و اميد و مديريت استان همواره اهميت ويژه اي براي خبرنگاران و تلاش گران عرصه خبر و رسانه قائل بوده و تكريم و قدرداني شايسته از زحمات اين قشر و تلاش براي رفع دغدغه هاي صنفي و تأمين آرامش آن ها را وظيفه خود مي داند.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر عرصه اطلاع رساني و خبر به ويژه خبرنگار شهيد محمود صارمي، فرارسيدن هفدهم مرداد ""روز خبرنگار"" و تقارن آن با عيد سعيد غدير خم را به عموم فعالان اين عرصه در كشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب خبري پرتلاش و زحمتكش استان قم، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و با تقدير و تشكر از زحمات و همراهي آنان در انعكاس اخبار و رويدادهاي خبري استان به ويژه در عرصه مقابله با كرونا، توفيقات روز افزون تمامي اين عزيزان را در راه ايفاي رسالت حرفه اي، از درگاه حضرت احديت مسألت دارم.


بهرام سرمست
استاندار قم

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید