تاریخ : 1399/06/9 12:15
شناسه : 398444

چهار پروژه عمرانی در شهر قیامدشت در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت،" حسین ترکاشوند" در گفتگو با خبرنگاران اعتبار این پروژه ها را بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از زمان استقرار حوزه مدیریت شهری در آذرماه ۱۳۹۶ در شهر قیامدشت تاکنون تعداد ۳۶ پروژه عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده است.


وی با قدردانی از استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در تامین اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه ها بویژه از محل اعتبارات ارزش افزوده اظهار داشت:  با افتتاح پروژه های هفته دولت برخی از سرانه های شهر بویژه در حوزه فضای سبز ارتقاء می یابد.


به گفته ترکاشوند، افتتاح بوستان زیتون به مساحت چهل هزار مترمربع و مرکز توانمند سازی و کارآفرینی شهر با زیربنایی به مساحت ۴۶۰ متر مربع از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت با حضور مسولین استانی به بهره برداری رسید.



شهردار قیامدشت از بهره برداری از بلوار فرهنگ به طول ۸۰۰ مترمربع و اصلاح هندسی و ایمن سازی میدان فرهنگ به عنوان یکی دیگر از این پروژه ها یاد کرد و ادامه داد: ساختمان شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز با زیربنایی به مساحت ۷۲۰ متر مربع از دیگر پروژه هایی است که بهره برداری از آن بمناسبت هفته دولت آغاز شد.

افتتاح بلوار فرهنگ شهر قیامدشت، علاوه بر کاهش ترافیک و رفع مشکلات شهروندان قیامدشت، سهولت دسترسی ساکنین روستای چهلقز و همچنین تردد روان  ۱۳ هزار دانشجو و ۷۰۰ استاد دانشگاه آزاد اسلامی را نیز به همراه دارد.


شهردار قیامدشت همچنین از افتتاح چندین پروژه آموزشی و عمرانی تا پایان سال جاری در این شهر خبرداد.


گفتنی است :طی حضور یکساعته استاندار تهران در شهر قیامدشت انوشیروان محسنی بندپی گفت: در زمینه آبگرفتگی شهر قیامدشت کار مطالعاتی انجام شده و مقرر شده که برنامه ریزی عملیاتی آن نیز آغاز شود.


و در پی این حضور که استاندار تهران برای افتتاح پروژه های عمرانی شهر قیامدشت به این شهر آمده بود، پس از افتتاح بلوار فرهنگ و بوستان زیتون، این شهر در جریان بازدید خود از پروژه های عمرانی شهر قیامدشت، کار و تلاش را در این شهر ستود و برای طلایی ترین شهر استان تهران در سال ۱۴۰۰ آرزوی توفیق نمود.


همچنین در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهر قیامدشت  اصحاب رسانه و تعدادی از روسای ادارات شهرستان ری حضور داشتند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید