تاریخ : 1401/11/25 21:53
شناسه : 401436



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه: حمید زمانی در حاشیه بازدید از پروژه‌های بخش خاوران در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه پایش تصویری بیان کرد: پروژه مرکز پایش تصویری شهر قیامدشت با ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی با کیفیت بسیار خوب در زیربنایی مناسب اجرایی شده و تا ٣ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

زمانی با اشاره به تأثیر بسزای مرکز پایش تصویری در پدافند غیرعامل و مواقع بحران افزود: این مرکز پایش به دلیل امکانات قابل توجه می‌تواند شرق استان تهران را به طور کامل پوشش داده و جایگزین مراکز پایش تصویری موجود در شهر تهران باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به کلنگ زنی بخشداری خاوران گفت: با توجه به مسافت زیاد بخش خاوران تا مرکز شهرستان ساخت ساختمان بخشداری خاوران و استقرار برخی دستگاه‌های خدمات رسان در بخش کمک شایان توجهی به تسهیل دسترسی خواهد داشت.

وی با اشاره به ممیزی املاک و اماکن شهر قیامدشت در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات ممیزی املاک شهر قیامدشت در سامانه احصا شده و مبنای خوبی برای تصمیم گیری در زمینه مسائل اقتصادی، فرهنگی و ... است و بستری مناسب و قابل اتکایی برای مسئولان است.

زمانی افزود: عملیات اجرایی یک مجموعه ورزشی چند منظوره نیز در یکی از مدارس شهر قیامدشت با مشارکت شهرداری و خیر مدرسه ساز آغاز شد که امید می رود به زودی بتوان شاهد بهره برداری از آن بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری از دیگر طرح های قابل بازدید در شهر قیامدشت را هنرستان خیرساز فخر صادق برشمرد و گفت: برای احداث این هنرستان که کارگاه ها و کلاس های مجهزی دارد تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و به زودی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری خواهد رسید.


* بالغ بر ٢٠٠ میلیارد تومان پروژه در قیامدشت افتتاح شد

حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت در ادامه گفت: تمامی طرح های افتتاح شده با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و یزدی یزدی خواه نماینده  تهران در مجلس شورای اسلامی تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

ترکاشوند افزود: با کنترل هزینه های جاری شهرداری توانستیم  هفتاد رصد از درآمد ها صرف هزینه های عمرانی کنیم، لذا شهر ارزان اداره شده است.

وی ادامه داد: اعتبارکلیه ی پروژه ها اعم از آنکه آغاز شد یا کلنگ زنی و خشت گذاری شد، بالغ بر دویست میلیارد تومان بود.

گفتنی است: بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی بخش خاوران شهرستان ری با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به مردم شریف این بخش از شهرستان با حضور مسئولان و نمایندگان شورا انجام شد.




انتهای پیام/

پاسخی بگذارید