استاندار مرکزی تأکید کرد؛
تاریخ : 1402/03/9 12:58
شناسه : 403008

استاندار مرکزی با تأکید بر تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان گفت: متولیان برگزاری انتخابات مجلس در استان برای بهبود اعتماد عمومی تلاش کنند.

به گزارش شاخه سبز به نقل از خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی، گفت: همه مسئولین در سمت‌های مختلف باید تلاش کنند اعتمادی که مردم نسبت به نظام و مسئولین دارند از بین نرود و روز به روز تقویت شود.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰ انتخابات از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اضافه کرد: امسال نیز چهل و یکمین آن در سطح کشور و استان برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در ادامه به برخی هجمه‌های دشمنان علیه نظام اشاره و با بیان اینکه انتخابات امسال میدان هماورد مردم و نظام با دشمنان اسلام و قرآن است، گفت: تحقق چهار اصل مهم مورد نظر رهبری یعنی امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری باید در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه متولیان برگزاری انتخابات مجلس در استان مرکزی باید برای بهبود اعتماد عمومی تلاش کنند، افزود: دشمن با هجمه‌های رسانه‌ای به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و نظام است که باید تبیین دستاوردهای نظام در دستور کار مسئولان باشد.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه باید برای جلب مشارکت حداکثری و رقابت سالم تلاش شود، تصریح کرد: تلاش شود تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و دور از حاشیه باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی انتخاب استان مرکزی برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند، افزود: فرمانداران و متولیان برگزاری انتخابات در استان باید از هرگونه سو استفاده بدخواهان نظام جلوگیری کنند.

پاسخی بگذارید