تاریخ : 1402/03/29 13:51
شناسه : 403229

 

به منظور ارتباط مستقیم با مردم مناطق پنجگانه شهری این مرتبه امامی شهردار نجف آباد طی نشستی صمیمی به همراه معاونین و مدیر منطقه ۲ شهری نجف آباد در محل شهرداری منطقه دو به گفتگو و هم‌اندیشی با تعدادی از معتمدین این منطقه پرداخت.

به گزارش شاخه سبز،عباس مرادی در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت منطقه پرداخت و اعلام کرد در این منطقه ۳۷ پروژه فعال داریم که طبق زمان بندی صورت گرفته تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

 در ادامه عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت: فلسفه برگزاری این جلسات شنیدن خواسته‌ها، پیشنهادات، انتقادات و ایده های معتمدین در مورد نحوه اداره شهر است تا نواقص کارمان را در آینه نظرات دوستان برطرف کنیم.

وی بیان داشت: بحمدالله عملیات عمرانی پروژه‌های نیمه تمام شهرداری به پایان رسید و این پروژه ها به بهره برداری و تقدیم مردم شدند  و در سال جاری پروژه های جدیدی تعریف شد که به صورت جدی در حال پیگیری روند پیشرفت آنها هستیم.

در ادامه معتمدین حاضر در جلسه به بیان مطالبی پرداختند که اهم و رئوس مسائل به شرح ذیل بود: کم کردن هزینه های جمع آوری و دفن زباله، دعوت از سرمایه گذاران و جذب سرمایه برای توسعه شهر، نحوه پیشرفت آسفالت معابر اصلی و فرعی، درخواست ایجاد بستری برای مشارکت بیشتر قشر جوان و دانشجویان در مدیریت شهری و کسب تجربه در مسائل اجرایی شهر، بازسازی ورودی های چهارگانه شهر، آزادسازی ها و تهیه اطلس سرمایه گذاری

گفتنی است؛ در پایان نشست، شهردار نجف آباد به منظور پاسخگویی و رفع سوالات و ابهامات پیش آمده در خصوص تعدادی از سوالات مخاطبین به پاسخگویی پرداخت.

پاسخی بگذارید