تاریخ : 1402/04/4 13:51
شناسه : 403300

 به همت دفتر حراست و امور محرمانه، مانور «حفاظت از مقر» درتصفیه خانه آب باباشیخعلی آبفای استان اصفهان برگزار شد.

 به گزارش شاخه سبز ، مدیرحراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان گفت: این رزمایش در راستای افزایش توان حفاظتی برای مقابله با تهدیدات صورت گرفت. 

علی حاجی شیرمحمدی  افزود: به دستور مدیرعامل وبا تاکید حراست شرکت مهندسی آبفای کشور، تمامی مراکز تحت پوشش، گروه های عملیاتی وحراست به اتفاق واحدهای اورژانس ،آتش نشانی ونیروی انتظامی،  سازماندهی و در پست های مشخص مستقر شده و در مانور «حفاظت از مقر» در برابر مهاجمین، از تاسیسات   محافظت کردند.

وی گفت:  150 نفر از افراد حاضر در گروه های عملیاتی از ساعت 9 الی 11 صبح، با رمز «جواد الائمه(ع)» در پست های مشخص مستقر و اقدام به مقابله با تهدیدات فرضی نمودند که اجرای این مانور بسیار موفقیت آمیزو حاوی نکات آموزشی فراوان  بود. 

مدیرحراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان با بیان اینکه تامین و دسترسی پایدار مردم به خدمات اساسی و زیر بنایی آبفای استان اصفهان مستلزم تامین امنیت تاسیسات و منابع این شرکت است اعلام کرد: نیروهای  حفاظتی و نیروهای عملیاتی ویژه حراست آبفا با گذراندن دوره های آموزشی  تخصصی و برگزاری مانورهای متعدد درصدد حفاظت از تاسیسات وحافظ امنیت  منابع آبفا هستند.

 

پاسخی بگذارید