تاریخ : 1402/04/28 12:18
شناسه : 403597

 

بهمن توکلی فرد

پژوهشگر رسانه وروابط عمومی

ناصر بهروان مدیر خانه مطبوعات وخبرنگاران استان اصفهان، روز گذشته بمنظور هم اندیشی بیشتر و تعاملات دوطرفه بین خانه های مطبوعات و بررسی مشکلات موجود، در سفر به شهرکرد با برخی ازاعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان چهارمحال وبختیاری دیدار نمود.

در این دیدار ابتدا در محل روزنامه محلی دیده بان، با هوشیار طهماسبی مدیرمسئول این روزنامه و سپس با ملک محمد زمانی از پیشکسوتان عرصه نوشتاری در محل سرپرستی روزنامه کیهان و ارایه گزارش کارهای انجام شده، مشکلات مورد بررسی و مطالبی بیان شد.

همفکری و هم اندیشی در موضوعات صنفی و استانی، بازدید و برگزاری تورهای خبری و استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود برای خبرنگاران هر دو استان، هم اندیشی با خانه های مطبوعات دیگر استان ها و.... از مواردی بود که در این دیدار مطرح شد.

در این دیدار که سیدمرتضی فیاضی مدیرخانه مطبوعات، علیمراد مصیبی رئیس هیئت مدیره و نوابه افیونی خزانه دار خانه مطبوعات استان چهارمحال وبختیاری حضور داشتند، با احسان قائدی مدیر حوزه هنری شهرکرد ،احمد ریاحی رئیس خانه عکاسان استان و اعضاء انجمن عکاسان خبری وهنری استان چهارمحال وبختیاری نیز دیدار و بر تعاملات بیشتر و بهتر بحث و تبادل نظر شد.


پاسخی بگذارید