مدیر عامل ابفای استان اصفهان:
تاریخ : 1402/05/22 12:26
شناسه : 403721

حسین اکبریان در نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان نجف آباد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد گفت: در حال حاضر ۶ روستای منطقه نجف آباد از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند و با افزایش تخصیص آب شرب از سوی شرکت آب منطقه‌ای به آبفا ، آب شرب روستاهای نهضت آباد ، همت آباد و حاجی آباد به صورت پایدارتری تامین می شود.

حسین اکبریان خاطرنشان ساخت: تامین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی روستاها از مهمترین فعالیت‌های آبفای استان به شمار می رود که در این زمینه زیر ساخت های لازم برای تامین پایدار آب شرب روستاهای منطقه نجف آباد اجرایی شده است و از این بابت در شرایط خوبی هستیم.

وی در ادامه این سفر به همراه شورای معاونین با حضور در آبفا ی نجف آباد گفت: امسال تابستان آب شرب مردم نجف آباد با کمترین تنش و به صورت پایدار تامین شد این درحالیست که برنامه عملیاتی جامعی برای برخورداری مردم این منطقه از اب پایدار با بهره گیری از سیستم تله متری ، پایش هوشمند شبکه ابرسانی ، زون بندی شبکه و استفاده از فشار شکن ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۶ هزار انشعاب اب به مشترکین در منطقه نجف آباد واگذار شده است اظهار داشت: هزارو چهل کیلومتر شبکه توزیع، ۱۱۳ کیلومتر خطوط انتقال و ۱۴ باب مخزن در منطقه نجف احداث شده و تنها در سال گذشته ۱۸ کیلومتر توسعه شبکه اب در منطقه اجرایی شد و پیش بینی می شود در سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر توسعه شبکه اب را شاهد باشیم.

مدیرعامل ابفای استان اصفهان در خصوص برخورداری مردم این منطقه از تاسیسات فاضلاب تصریح کرد: هم اکنون ۱۸ هزار انشعاب فاضلاب به مشترکین در نجف آباد واگذار شده و با تامین اعتبارات کافی اجرای مابقی تاسیسات فاضلاب در این منطقه عملیاتی می شود.

در ادامه مدیرعامل به همراه شورای معاونین به مناسبت ششمین سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید محسن حججی با حضور در مرقد مطهر ان شهید با ارمان های والای شهید مدافع حرم تجدید میثاق کردند.

همچنین مدیر عامل آبفای استان در دیدار حضوری با تک تک کارکنان ابفای نجف آباد با نقطه نظرات و پیشنهادات آنان به منظور بهتر انجام شدن وظایف محوله بیش از گذشته آشنا شد.

پاسخی بگذارید