تاریخ : 1402/05/23 11:43
شناسه : 403741

حسن قربانی عضو شورای شهر اراک گفت:جواد اتابکی در فرمانداری تفرش می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند چراکه علاوه بر جوانی از نیروهای باتجربه استان است که در همه زمینه ها ی مدیریتی از جمله دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،مدیرکلی امور اجتماعی استانداری،دبیر ستاد اربعین، بخشداری میلاجرد و...را عهده دار بوده است.

قربانی افزود:شهرستان تفرش در بحث محرومیت زدایی باید بسیار در آن کار شود و خوشبختانه بحث آبرسانی آن هم از هفتیان با همراهی خوب عزت اله آمره مدیرآب منطقه ای و با پیگیری ولی اله بیاتی نماینده فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی به نوعی حل شد ولی به طورکلی در همه زمینه ها این نیاز است که به طور جدی کار شود تا عقب ماندگیهای آن در بحث توسعه ای بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد:بیاتی نماینده این حوزه و همچنین حسین مشهدی مشاور وی خوشبختانه پیگیر مسائل اعتبارات شهرستان و همچنین اعتبارات ملی هستند و و جود اتابکی هم در کنار این مجموعه بسیار می تواند کمک حال این شهرستان باشد.

قربانی همچنین بیان داشت:در حوزه سیاسی نیز بهنام نظری معاون استانداری مرکزی با این انتصاب کارش بسیار راحتتر شد چراکه این منطقه در همه ادوار در زمانهای انتخابات حاشیه های قابل توجهی را داشته و اگر فرد باتجربه ای سکاندار دولت در این شهرستان نشود نمی تواند ایام انتخابات را به صورت شایسته مدیریت کند.

قربانی همچنین با اشاره به امور منابع و توسعه استان نیز گفت:در حوزه منابع و توسعه نیز سید مجتبی آل یاسین معاون استاندار به نسبت مدیریت گذشته تغییرات خوبی را انجام و یک شکل درستی به این مجموعه داده است که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه هم باشیم.

پاسخی بگذارید