تاریخ : 1402/05/29 11:38
شناسه : 403806

دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ظرفیت منحصر به‌فرد در آموزش نیروی انسانی و ایجاد فرصت‌ شغلی پایدار و متناسب با نیاز این استان شمالی برای شتاب در توسعه است.

به گزارش شاخه سبز، حسن خان‌احمدی  با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان و تبریک روز خبرنگار، افزود: باید از ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از گذشته در شتاب بخشیدن به توسعه استان استفاده شود.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با فعال کردن رشته‌های تحصیلی، به دنبال این است که با بهره‌گیری از دانش دانشگاه‌های تولیدکننده علم، آموزش را در بخش‌های افزایش آگاهی افراد مشغول به کار و افراد جویای کار نهادینه کرده و از آن برای بهبود وضعیت اشتغال استفاده کند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان گفت: خبرنگاران در شرایط کنونی سربازان جنگ فرهنگی در مقابله با توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.حسن خان احمدی افزود: این قشر فرهیخته باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه جهاد تبیین توجه و عمل کنند تا به خوبی ضمن انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل آینده، خدمات دولت در جامعه معرفی شود و توطئه دشمنان با انتشار اخبار کذب، خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق آمار منتشره سازمان ملل متحد جزو ۲۱ کشور دنیا در حوزه رشد اقتصادی در میان ۲۰۶ کشور است که باید این موفقیت‌ها و جایگاه کشورمان و انقلاب اسلامی به صورت روشن و شفاف در جامعه منعکس شود و امید آفرینی تداوم یابد

پاسخی بگذارید