در دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید تأکید شد؛
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1402/05/30 11:59
شناسه : 403810

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه با برخی از علما و مراجع تقلید شیعیان در استان قم دیدار و گفتگو کرد.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح دوشنبه برای حضور و سخنرانی در این مراسم به استان قم سفر کرد. زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با تولیت آستان مقدس و دیدار و گفتگو با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رئیسی در سفر به قم است.

آیت الله حسین نوری همدانی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس جمهور ضمن تشکر از زحمات دولت گفت: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود خصوصاً موضوع ارزش پول ملی را دنبال کنید.

این مرجع تقلید ریشه کن کردن فقر و جهل و تبعیض را از وظایف مسئولین دانست و افزود: ما در جریان تلاش شبانه روزی شما هستیم از جمله سفر به استان‌ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن به مشکلات آن‌ها از ویژگی این دولت است که باید ادامه پیدا کند و در این مدت هم خدماتی صورت گرفته است و جای تقدیر دارد.

وی افزود: اما باید توجه داشت طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام اصل رضایت مردم است الان مشکلات معیشتی مردم را آزار می‌دهد که دولت باید این موضوع را حل نماید.

آیت الله نوری همدانی بر حل مشکل کاهش ارزش پول ملی تأکید کرد و گفت: نباید نسبت به اقدامات انجام شده سیاه نمایی کرد و مردم را از انقلاب ناامید نمود امروز دشمنان ما تمام سعی شأن نا امید کردن ملت است.

پاسخی بگذارید