رئیس جمهور:
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1402/05/30 11:49
شناسه : 403824

 رئیس جمهور گفت: امروز جامعه معتقد به امام عصر در تلاش است که در جامعه، عقل، خیر و صلح باشد اما مستکبران و نظام سلطه به دنبال این هستند که جوامع بشری را در جهل نگاه داشته و ظلم را گسترش دهند و جامعه بشری اهل تحلیل و اقدام نباشد، مقاومت نکرده و سیطره فرهنگی او را بپذیرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در نخستین آیین ملی «تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» در مسجد مقدس جمکران افزود: روز مسجد در مکان بسیار قدسی به اسم مسجد مقدس جمکران و پاسداشت جهاد ایثار و شهادت و تکریم از خادمان مساجد مناسبت هایی است که مجلس امروز را نورانی کرده و این نورانیت به برکت مکان مسجد جمکران و نام مقدس شهید صدرزاده و تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگاشته ایشان است که از دل برخاسته و حتما بر دل می نشیند.

وی افزود: نام مقدس حضرت ولی عصر(عج) که دل ها برای نام او می تپد اعتقاد به او و همواره او را ناظر بر اعمال خود دیدن بر اعمال و سلوک ما جهت بخشیده و به زندگی امید می دهد، اعتقاد به مهدویت اعتقاد به توحید است چون او پرچم توحید را بر سر در عالم برافراشته خواهد کرد.

رئیسی گفت: ظهور امام زمان برای عدالت گستری است و اعتقاد به مهدویت اعتقاد به امامت و او خاتم امامان است و اعتقاد به مهدویت اعتقاد به عدل است و امام زمان همه عالم را پر از عدل خواهد کرد و عدالت گستری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: آثار عملی باور به ظهور حضرت ولی عصر این است که در جهت اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم و در زیارت آل یاسین می خوانیم معتقد به وجود مقدس امام عصر در جهت گسترش معروف ها و بایدها در جامعه و نهی زشتی و پلیدی ها حرکت می کند.

رئیس جمهور گفت: معتقد به مهدویت برای از بین بردن تبعیض ها، ظلم ها و فسادها و آن چه از ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی در بشر وجود دارد تلاش می کند و هر گامی که بر می دارد برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی است.

وی ادامه داد: بسیاری تلاششان آن است امروز در جوامع بشری و آن چه امت اسلامی برای گسترش خوبی ها و نهی از بدی ها انجام می دهد، انجام نگیرد ولی وجود مبارک حضرت ولی عصر تلاشش این است که با ظلم، فساد، تبعیض و فقر با همه وجود مبارزه و در برابر استکبار، خودپرستی ها و خود محوری ها ایستادگی کند.

پاسخی بگذارید