بهره برداری از 22 پروژه گاز به مناسبت هفته دولت:
تاریخ : 1402/06/5 12:59
شناسه : 403903

سرپرست شرکت گاز استان کرمان از افتتاح و بهره برداری 22 پروژه گازرسانی با اعتباری قریب به هزار و 890 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی؛ سرپرست شرکت گاز استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: با افتتاح و بهره برداری پروژه های مذکور 70 واحد صنعتی و 106 روستا با قریب به 11 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی در تشریح این خبر افزود: با گازدار شدن واحدهای صنعتی فوق مجموع واحدهای صنعتی بهره مند  در استان کرمان به 1597 واحد می رسد.

به گفته سلیمانی در حال حاضر 60 درصد از خانوارهای روستایی استان تحت پوشش شبکه گاز هستند و با افتتاح پروژه های جدید درصد بهره مندی آنها به 63% ارتقا پیدا می کند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: هم اکنون در حال اجرای شبکه در 804 روستا و انتخاب پیمانکار برای گازرسانی به قریب به 100 روستا هستیم و با این حساب، با بهره‌برداری از این طرح‌ها 2 هزار و 700 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: حجم کار شده ی خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز برای انجام پروژه های مذکور برابر با هزار و 737 کیلومتر است که به تفکیک شامل 59 کیلومتر خط تغذیه و هزار و 678 کیلومتر شبکه می باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه هدف شرکت گاز استان کرمان بهره مندی حداکثری مردم شریف دیار کریمان از نعمت خدادادی گازاست، گفت: با تمام توان در این راه تلاش خواهیم کرد و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مجموعا 3 شهر و بیش از 300 روستا مورد بهره برداری قرار گیرند.

پاسخی بگذارید