سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان خبرداد؛
تاریخ : 1402/06/7 12:54
شناسه : 403931

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از بررسی بیش از 45 پرونده در کمیته علائم استان اصفهان خبرداد.

به گزارش شاخه سبز، علی مالکی از بررسی بیش از ۴۵ پرونده در پانصد و نود و دومین کمیته علائم این استان خبر داد و گفت: در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله مکانیک و فلزشناسی، ساختمانی، شیمیایی و غذایی بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

وی بیان داشت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اصفهان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیار‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است.

مالکی افزود: در سال مزین به نام "مهار تورم و رشد تولید" این اداره کل با تمام توان در راستای تحقق اهداف سازمانی گام برداشته و پرونده واحدهای تولیدی متقاضی پروانه استاندارد را در کمترین زمان ممکن بررسی و اقدامات قانونی لازم را تا صدور پروانه انجام خواهد داد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: با توجه به حساسیت مصالح ساختمانی و حوادث بوجود آمده در این زمینه، کارشناسان این اداره کل به طور ویژه واحدهای تولیدی این محصولات را مورد رصد و پایش قرارداده و نسبت به صدور یا تمدید پروانه استاندارد متقاضیان این حوزه اقدام می نمایند و با واحدهای متخلف نیز به طور جدی برخورد قانونی خواهند نمود.

پاسخی بگذارید