سرلشکر باقری:
تاریخ : 1402/07/16 12:24
شناسه : 404243

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

سردار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در خصوص عملیات غرور آفرین حماس در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل پیامی صادر کرد.

در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه آمده است: عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

این پیام افزود: رزمندگان مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که از هوا، دریا و زمین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیده بودند، صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور نشاندند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: ملتی که پس از چند دهه ظلم و ستم تحمیلی، اکنون به پشتوانه نسل جوان با انگیزه و متکی بر اسلام و در سایه اعتماد به وعدهٔ الهی، به چنان قدرتی دست یافته است که تحلیلگران و استراتژیست‌های نظامی جهان را به حیرت واداشته است.

سرلشکر باقری عنوان کرد: اگر روزی انتفاضه‌ی سنگ تنها ابزار دفاعی ملت بی دفاع فلسطین بود، امروز اما مبارزان فلسطینی به توانمندی و رشدی رسیده‌اند که قادرند در یک عملیات ترکیبی پیچیده، با شلیک هزاران راکت و موشک، ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد سازند و توان پدافندی و گنبد آهنین او را به تمسخر بگیرند.

این پیام خاطرنشان کرد: این جنگ افزارهای دفاعی آنگاه که با روحیه شهادت طلبی جوانان باانگیزه فلسطینی همراه می‌شود، چنان قدرتی تولید می‌کند که همچون سیلی بنیان کن، هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو می پاشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: حرکت توفنده طوفان الاقصی، محصول خشم مقدسی است که دشمن صهیونیستی نسبت به خود در ملت تحت ستم فلسطین کاشته و اکنون باید درو کند.

سرلشکر باقری افزود: طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش‌های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی سازی، قادر نخواهد بود روند رو به افول و فروپاشی خانه عنکبوت را کُند یا به تأخیر بیندازد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: ضمن تبریک این پیروزی غرور آفرین به مبارزان و مجاهدان فلسطینی، رجاء واثق دارم، دیر نخواهد بود روزی که جوانان فلسطینی، مسجد الاقصی را از اسارت دشمن صهیونیستی آزاد خواهند کرد. این وعده الهی است که ظلم پایدار نخواهد ماند و اراده مردم مظلوم فلسطین بر ظالمان پیروز خواهد شد. بشارت قرآنی «الیس الصبح بقریب» افق روشنی به روی مجاهدان گشوده است.

پاسخی بگذارید