بهادری جهرمی در نشست خبری:
گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1402/07/25 12:57
شناسه : 404363

سخنگوی دولت با بیان این که جهان شاهد درنده خویی‌های رژیم صهیونیستی در غزه است تاکید کرد: انتظار می‌رفت تا سازمان‌های بین المللی از ارتکاب جنایات جنگی علیه ملت مظلوم فلسطین جلوگیری کنند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد گفت: حادثه زلزله افغانستان را به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه تسلیت عرض کنم. تعداد ۲۳ تیم امدادی و ۴۵۰ تن کمک‌های اولیه برای این کشور ارسال شده که امیدواریم این بحران به خوبی مدیریت شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: در این ایام شاهد حملات جنایتکاران و وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه هستیم و قطعاً تاریخ در این خصوص قضاوت خواهد کرد.

سخنگوی دولت افزود: کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند در مقابل این جنایات سکوت کردند و با ارسال انواع کمک‌های نظامی و مالی برای رژیم صهیونیستی در جنایات این رژیم شریک هستند.

سخنگوی دولت ادامه داد: در این ایام شاهد کلکسیونی از جنایات که ممکن است از سوی یک رژیم صورت بگیرد هستیم. هیچگاه فکر نمی‌کردیم که رژیم آب، غذا، برق و انرژی را برای حدود دو میلیون شهروند قطع کنند و بمب‌های فسفری را در بیمارستان کودکان فرو بریزند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: جهان شاهد درنده خویی‌های این رژیم است و انتظار می‌رفت تا سازمان‌های بین المللی و نیز سازمان ملل از ارتکاب جنایات جنگی جلوگیری کنند و قطعاً تاریخ در این خصوص قضاوت خواهد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران حامی مردم مظلوم غزه خواهد بود.

پاسخی بگذارید