گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1402/08/20 12:11
شناسه : 404621

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قم عنوان کرد: ستاد دیه  از سال ۱۳۷۸ شروع به کار کرده و با ‏پیگیری‌های ستاد دیه استان تاکنون در مجموع 4هزار و 570  نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد ‏شده‌اند.‏

به گزارش خبرنگار شاخه سبز، رضا مرادی پور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قم در گفت وگو با ‏خبرنگار شاخه سبز اعلام کرد: از ابتدای سال 1402 تا نیمه آبان ماه، 155 نفر زندانی جرایم غیرعمد ‏که 149 نفر آن مرد و 6 نفر زن بودند از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: مبلغ بدهی این 155 نفر، 55 میلیارد تومان بوده است که در فرآیند رسیدگی و با تلاش ‏شبانه‌روزی ستاد دیه استان، مبلغ ۱۱ میلیارد تومان تخفیف شکات و ۱۰ میلیارد تومان نیز آورده ‏خود زندانیان بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قم در راستای فعالیت قرارگاه اجتماعی زندان‌های قم نیز گفت: ‏دوشنبه هر هفته به همراه مدیر کل زندان‌های استان با حضور در منزل یکی از زندانیان با خانواده ‏وی دیدار و از مشکلات آنان مطلع می‌شویم و سعی در رفع نیاز اقتصادی این خانواده‌ها داریم. ‏مرادی پور در ادامه بیان داشت: ستاد دیه  از سال ۱۳۷۸ شروع به کار کرده و تاکنون 4هزار و 570  ‏نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با پیگیری‌های ستاد دیه استان و با کمک خیرین ، اخذ گذشت از ‏شکات و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه آزاد نموده است .

 

پاسخی بگذارید