بهادری جهرمی در نشست خبری:
گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1402/09/7 12:11
شناسه : 404833

سخنگوی دولت در نشست خبری درباره ایستگاه مترو پرند، گفت: تست گرم این خط انجام شده و نیم میلیون نفر از ساکنان شهر پرند تا آخر هفته شاهد افتتاح آن خواهند بود.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک روز نیروی دریایی گفت: افتتاح ایستگاه مترو پرند به زودی انجام خواهد شد. این امر در ادامه نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که بعد از ۱۸ سال از آغاز طرح افتتاح می‌شود.

وی افزود: تست گرم این خط انجام شده و نیم میلیون نفر از ساکنان شهر پرند تا آخر هفته شاهد افتتاح آن خواهند بود.

سخنگوی دولت در خصوص لایروبی خلیج گرگان اظهار داشت: تحقق و عملیاتی شدن خلیج گرگان، در سفر قبلی استانی رئیس جمهور به استان گلستان مطرح و آغاز شد.

وی ادامه داد: مشکلات زیست محیطی در این منطقه از مطالبات به حق مردم بود که بلافاصله عملیات لایروبی به طول ۹ کیلومتر و عرض ۷۰ تا ۴۰۰ متر، آغاز شد.

بهادری جهرمی اذعان داشت: آبگیری اولیه خلیج گرگان انجام شده است که تأثیرات زیست محیطی خوبی را خواهد داشت و بدین ترتیب امکان تردد شناورهای سبک فراهم می‌شود. ضمن آنکه از ایجاد گرد و غبار و کانون ریزگردها به دلیل خشک شدن خلیج گرگان جلوگیری می‌کند. در عین حال که از حیات ۱۵ گونه ماهی و ۱۵۰ هزار پرنده مهاجر هم محافظت خواهد شد.

پاسخی بگذارید