اتفاق خوب برای سرخ ها؛
تاریخ : 1402/11/16 11:51
شناسه : 405663

سرمربی جدید و برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به تعداد بازیکنانی که در خط دفاع دارد، با دردسر شیرینی مواجه شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در اردوی ۱۰ روزه در دوبی امارات از امروز دوشنبه تمرینات این تیم زیر نظر «اوسمار ویرا» سرمربی برزیلی این تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر و حاج حذفی پیگیری خواهد شد.

سرخ‌ها در نیم فصل «عبدالکریم حسن» بازیکن اسبق تیم ملی قطر و مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ را به خدمت گرفتند و این بازیکن قرار است در پست دفاع چپ برای پرسپولیس به میدان برود. در نیم فصل اول مسابقات علی نعمتی بیشتر در این پست توسط یحیی گل محمدی به کار گرفته می‌شد در حالی که پست اصلی نعمتی دفاع وسط است و حالا با اضافه شدن حسن این بازیکن می‌تواند در پست تخصصی خود برای پرسپولیس به میدان برود.

پرسپولیس برای نیم فصل دوم، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی و فرشاد فرجی را در پست دفاع وسط در اختیار دارد و علی احمدی و عبدالکریم حسن هم در سمت چپ خط دفاعی می‌توانند برای سرخ‌ها به میدان بروند.

فرشاد فرجی و علی احمدی در هفته‌های پایانی نیم فصل اول در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند و نمایش قابل قبولی را از خود نشان دادند و در تمرینات نیم فصل هم عملکرد خوبی داشته‌اند و به این ترتیب اوسمار وی را برای انتخاب بازیکنان خود در خط دفاع با دردسر شیرینی مواجه شده است.

پاسخی بگذارید