دغدغه ای که برطرف نشده است؛
تاریخ : 1402/11/24 11:05
شناسه : 406780

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی با ارقام مختلف اقدام به جذب بازیکن مدنظر تیم خود کرده‌اند که دغدغه اصلی هواداران این تیم که انتخاب جانشین نامدار به جای گل محمدی بود برطرف نشده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۰ امتیاز و قرارگیری در رده سوم جدول به کار خود پایان داد و پس از پایان هفته پانزدهم که با تساوی سرخ‌پوشان برابر مس رفسنجان همراه بود، یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس کناره‌گیری کرد و با گذشت بیش از ۲۰ روز از استعفای گل محمدی، مدیران پرسپولیس «اوسمار لوس ویه‌را» دستیار برزیلی او را به عنوان سرمربی جدید تیم خود منصوب کردند.

پرسپولیسی‌ها در تعطیلات نیم فصل اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه‌ای را در امارات برگزار کردند که در این اردو به مصاف تیم شباب الاهلی هم رفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم اماراتی خاتمه یافت.

علاوه بر شباب الاهلی، سرخ‌ها رو در روی تیم‌های چادرملو، پیکان و آریو اسلامشهر هم رفتند که حاصل آن دو پیروزی برابر چادرملو و پیکان بود و شاگردان اوسمار بازی با آریو را واگذار کردند. سرخ‌ها علاوه بر برنامه ریزی برای اردوی امارات و دیدارهای تدارکاتی، به فکر تقویت تیم خود هم بودند و در این بین «عبدالکریم حسن» مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ و مدافع اسبق تیم ملی قطر و باشگاه السد اولین خرید سرخ‌ها بود.

پس از حسن، عیسی آل کثیر که در نیم فصل اول به عضویت تیم سپاهان در آمده بود با جدایی از جمع شاگردان «ژوزه مورایس» با عقد قراردادی تا پایان فصل راهی پرسپولیس شد. سرخ‌ها ابوالفضل بابایی مهاجم تیم دسته اولی فجر سپاسی شیراز را هم به خدمت گرفتند و «اوستون ارونوف» وینگر تیم ملی ازبکستان آخرین خرید مدیران پرسپولیس برای تقویت تیم خود برای ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بود.

با انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس، هجمه‌های زیادی علیه مدیران این باشگاه بابت انتخاب مربی‌ای که سابقه درخشانی در کارنامه خود ندارد، شکل گرفت و اعضای پرسپولیس از شناخت این مربی برزیلی نسبت به بازیکنان به عنوان دلیل اصلی خود برای انتخاب او در این مقطع زمانی سخن به زبان آوردند.

در روزهای اخیر نام «الکساندر پاتو» بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه آث میلان ایتالیا به عنوان یکی دیگر از خریدهای باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. این بازیکن پا به سن گذاشته که سال‌های آخر حضور خود در زمین چمن سپری می‌کند طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت حدود ۵۰۰ هزار یورو قیمت دارد.

اگر پاتو هم توسط پرسپولیس جذب شود او تبدیل به سومین خرید خارجی نیم فصل سرخ‌ها نام خواهد گرفت. دو بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس هم مبالغ نسبتاً خوبی را از قرارداد با پرسپولیس نصیبشان خواهد شد و این در حالی است که مدیران پرسپولیس پس از استعفای گل محمدی و عدم جذب مربی نامدار برای پرسپولیس را رقم بالا عنوان کردند در حالی که اگر همین مبالغ برای صرف جذب مربی بهتر برای پرسپولیس می‌کردند، هواداران این تیم با امیدواری بیشتری به ادامه مسابقات لیگ برتر نگاه می‌کردند.

قرارداد کادر فنی جدید پرسپولیس تا پایان فصل است و این بدان معناست که اگر نتایج خوبی حاصل نشود، سرخ‌ها بار دیگر با دغدغه انتخاب سرمربی مواجه خواهند بود و علاوه بر آن جذب بازیکن جدید معضل دیگری برای کادر مدیریتی شکل خواهد گرفت.

پاسخی بگذارید