سردار رادان در پیامی مطرح کرد؛
تاریخ : 1402/12/12 11:50
شناسه : 407434

فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از حضور پر شور مردمی در انتخابات ۱۱ اسفند و همچنین مجموعه فراجا در تامین امنیت این صحنه مردمی تقدیر و تشکر کرد.

در پیام سردار احمدرضا رادان به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفند آمده است: ملت ایران در حماسه‌ای ماندگار، عظمت، بصیرت، اقتدار و اراده‌یِ بی‌همتا را به میدان آوردند و آرمان‌ها و آرزوهای خود را در برگه‌های اخذ رأی نوشته و به صندوق آرا ریختند تا مثل همیشه پایِ کارِ انقلاب بایستند.

خداوند منان را شاکریم که بار دیگر تلاش‌های شبانه‌روزی و بی وقفه فرزندان شما در مجموعه بزرگ فراجا به بار نشست و شاهد برگزاری انتخاباتی با نشاط در عین آرامش و امنیت بودیم. با تقسیم وظایف صورت گرفته در سازمانِ انتظام بخشِ فراجا با الطاف الهی و اِشراف اطلاعاتی، کیانِ ایرانِ اسلامی امن بود. بی‌تردید مشارکت بسیار خوب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دوستان واقعی ایران و اسلام را شاد و دشمنان را مأیوس و ناراحت کرد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از یکایک نامزدهای محترم و ستادهای آنان که مردم را دعوت به حماسه آفرینی در فضایی عاری از هر نوع حاشیه و تنش نموده و همچنین موازین و قوانین انتخاباتی را مد نظر قرار داده بودند تشکر می‌کند.

در همین‌جا ضمن تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم در این صحنه انتخاباتی از همه دستگاه‌های امنیت ساز، سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه، ارتش، بسیجیان دلاور و یکایک کارکنان پرتلاش انتظامی و خانواده‌های گرامی شأن که در این ماموریتِ سِتُرگ، نقش خود را در کمال دقت ایفا کرده و امنیت آفرین این صحنه عظیم ملی شدند، صمیمانه قدردانی و آرزوی توفیق روزافزون برایِ مردمِ قهرمان و با صلابتِ ایران را دارم.

پاسخی بگذارید