بر اساس نتایج غیررسمی؛
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1402/12/12 11:30
شناسه : 407442

شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران تکلیف نمایندگان در پنج حوزه انتخابیه این استان را مشخص کرد.

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ روز گذشته از ساعت هشت صبح و با دستور احمد وحیدی، وزیر کشور آغاز شد و مردم شهرستان‌های استان تهران در یک هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رأی پای صندوق رأی رفتند، تا پنج نماینده خود در حوزه‌های انتخابیه دماوند و فیروزکوه، پاکدشت، ورامین، پیشوا و قرچک، رباط کریم و بهارستان و ملارد، شهریار و قدس را انتخاب کنند.

انتخابات قرار بود، تا ساعت ۱۸ تداوم داشته باشد، اما از آنجایی که استقبال مردم در شعب اخذ رأی در ساعات پایانی همچنان گسترده بود، با تصمیم وزارت کشور زمان اخذ رأی تا ساعت ۲۴ ادامه داشت و پس از آن شمارش آرا آغاز شد.

نتایج رسمی انتخابات در استان تهران تا این لحظه اعلام نشده است، اما نتایج غیر رسمی شمارش آرا در این استان تکلیف نمایندگان شهرستان‌های استان تهران در مجلس شورای اسلامی را مشخص کرد.

بر این اساس در حوزه انتخابیه ملارد، شهریار و قدس «محمدرضا گروسی» توانسته با کسب اکثریت آرا به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه نیز «شاهرخ رامین» توانست، به عنوان نماینده مردم این دو شهرستان راهی مجلس شورای اسلامی شود.

تکلیف رقابت انتخاباتی در ورامین، پیشوا و قرچک نیز با پیروزی «مهدی زمانی افشار» مشخص شد.

در حوزه انتخابیه بهارستان و رباط کریم «حسن قشقاوی» توانست با کسب اکثریت مطلق آرا مردم این دو شهرستان را در مجلس شورای اسلامی نمایندگی کند.

در حوزه انتخابیه پاکدشت نیز فرهاد بشیری با اختلاف بسیار اندک (۳۰۰ رأی) از رقیب خود بالاتر است و توانسته رأی بیشتری کسب کند.

پاسخی بگذارید