اخبار برگزيده:
وقتی مدیریت رسانه از دست اسراییل خارج شد ‏

‏    زهره مهرنوروزی-دانشگاه های امرسون، ‌کالیفرنیای ‏جنوبی، ‌آستین و آریزونا شاهد صحنه اعتراضات دانشجویی است که ‏خواستار توقف جنگ در غزه هستند. دانشجویان بسیاری از دانشگاه ‏های آمریکا از جمله دانشگاه ییل، دانشگاه نیویورک، دانشگاه ‏هاروارد،..

فرهنگ سازی به سبک اهالی بسطام سلسله
در راستای صرف جویی هزینه در مراسمات اموات؛

سجاد دالوند - در راستای صرف جویی هزینه در مراسمات ‏اموات،طایفه بزرگ بسطام سلسله پیمان‌نامه عدم دعوت عمومی و ‏پذیرایی در مراسمات چهلم و سالگرد را امضا کردند‎.‎از آنجا که در آموزه‌های دینی ما به ثواب شرکت در مراسم تشیع و ‏تدفین تاکید شده و جهت صرف جوی..

از سوژه آفرینی در داخل پرهیز شود

مرتضی نجفی قدسیدر شرایط کنونی حرکت مسئولان داخل کشور باید هماهنگ با سیاست ‏خارجی کشور بوده و توجه اصلی به سوی جنایات رژیم صهیونیستی ‏معطوف باشد و از سوژه آفرینی در داخل پرهیز شود چرا که دشمنان با ‏ابزارهای تبلیغاتی شان مترصدند تا با کمترین رخدادها و..

‏5 سال فرصت برای رهایی از سیاه چال پیری جمعیت ‏
روزنامه شاخه سبز گزارش می دهد؛ ‏

شاخه سبز-هیفاء پردل- جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم ‏اقتدار کشورها به شمار می رود. نیروی مولد و جوان به عنوان یکی ‏از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی - اجتماعی کشورها به شمار ‏می رود. قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و ‏جمعیت معن..

مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
قالیباف در نطق پیش از دستور:

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مالیات بر سوداگری، معاملات طبیعی و روزمره مردم را شامل نمی‌شود و فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است. محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن روز شوراها، گفت: ..

فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی سرکش در برخی کشورها

شبکه های اجتماعی پس از گذراندن یک دوره رشد و شکوفایی اکنون به محفلی برای جمع آوری اطلاعات، جاسوسی و انتشار اخبار جعلی تبدیل شده و دولت ها در برخی نقاط دنیا تصمیم به مسدودسازی آنها گرفته اند. بیش از یک دهه از شکوفایی پیام رسان های آنلاین و پلتف..

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
سازمان هواشناسی گزارش داد؛

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی ۳۱ استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد. براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان..

افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند

تیم ملی فوتسال افغانستان با برتری برابر قرقیزستان راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شد. تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان برای تعیین آخرین سهمیه قاره آسیا برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ امروز یکشنبه از ساعت ۸:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند ..

ایران به دنبال فتح دوباره آسیا/ فینال جذاب با تیم پرتماشاگر
فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند

دیدارهای نهایی و رده‌بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا و انتخابی آخرین سهمیه جام جهانی فوتسال در کشور تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نهایی به مصاف تایلند خواهد رفت. رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا به ایستگاه پایانی رس..

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
پس از حضور قطعی در اینتر؛

پس از قطعی شدن انتقال مهدی طارمی به باشگاه اینتر میلان، سران پورتو جانشین مهاجم خود را مشخص کردند. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی..

کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
هادیان فر اعلام کرد؛

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود. سید کمال هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، گفت: برخی از نقاط پر ت..

۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
با صعود ۴ تیم آسیایی؛

۲۴ تیم حاضر در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد مشخص شدند. تیم ملی فوتسال ایران در سید یک این دوره از مسابقات قرار گرفته است. با پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که حکم انت..

افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است

رییس اتحادیه میوه و تره بار گفت: تعیین قیمت در بازار بارفروشان بر اساس عرضه و تقاضا، نوعی هرج و مرج به وجود می‌آورد و در برخی مقاطع زمانی بدون دلیل موجه موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود. شروع سال جدید تأثیر زیادی در قیمت بازار میوه نداشت اما نرخ‌ها ..

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
زارع پور مطرح کرد؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی در حال پیشرفت است. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربر..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ