تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144770





 بدلیل پیگیری اقشار مختلف مردم و به منظور تسهیل در حضور ایشان، ستاد اجرایی فدراسیون  کشتی تصمیم گرفت مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان را روز های چهارشنبه،  پنجشنبه و جمعه (۱۹، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه) بمدت سه روز با حضور ۱۰۸ کشتی گیر مجاز، در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار کند.

فدراسیون کشتی از مردم بعنوان تنها حامیان ورزش ملی کشور و سرمایه های اصلی این ورزش سنتی و مذهبی تقاضا می کند با همراهی و همکاری  با خدمتگزاران خود در سازمان مدیریت کشتی کشور بار دیگر عشق و علاقه خود را به پرافتخارترین ورزش کشور نشان دهند.

ضمنا تلاش می شود ضمن نصب یک ال ای دی مناسب در محوطه خارج از سالن و بهره گیری از تلویزیون های پارک شهر  در این زمینه تسهیلات بیشتری در اختیار مردم قرار دهد.

همچنین فدراسیون کشتی در حال رایزنی با مسولان شبکه های سه و ورزش سیما و رادیو ورزش برای پوشش مناسب این رقابت هاست تا تمامی مردم در سراسر کشور بتوانند در جریان مهمترین مسابقه داخلی کشتی قرار گیرند.ضمنا مسابقات بصورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون کشتی نیز پخش خواهد شد.

پاسخی بگذارید