تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 149545

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انفجار مهیب در دولت آباد شهرری ۶ مصدوم برجای گذاشت.

در گفتگو  با آتنا تکیه خبرنگارشهرستان ری شاخه سبز - جلال ملکی در مورد حادثه بامداد امروز در دولت آباد شهرری گفت: ساعت ۱:۲۱ دقیقه بامداد امروز صدای انفجار شدیدی آرامش محله دولت آباد شهرری خیابان پروین اعتصامی را بر هم زد و پس از تماس اهالی با ما سه ایستگاه به محل اعزام شد.

ملکی افزود: در این عملیات مشاهدات مبنی بر یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی هر طبقه دارای ۴ واحد بود که در طبقه اول انفجار شدیدی رخ داده و در اثر این انفجار ۲ واحد در طبقه اول بصورت کامل دیوار های بیرونی و داخلی آن تخریب شده بود همچنین ۲ واحد کناری خسارت های زیادی دیده بودند .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان داشت : تقریبا واحد های بالایی و ساختمان های همجوار شیشه های در و پنجره به سطح خیابان ریخته شده بود و 
بیش از ۱۰ دستگاه خودرو پارک شده در کنار ساختمان بواسطه ی ریخته شدن قطعات بتونی دچار خسارت جدی شدند.

وی اظهار کرد : ساکنین در تا رسیدن ماموران در همان وضعیت خطرناک در ساختمان مبحوس شده بودند و بدلیل وصعیت نامناسب راه پله ها قادر به خروج نشده بودند .

ملکی با اشاره بر اینکه تمام ساختمان توسط مامورین با آرامش جستجو و بررسی شده است ، اظهار کرد : حدود ۲۵ نفر از طبقات بالایی به سلامت خارج و به محل امن منتقل شدند . 

وی ادامه داد : از واحدهای کناری نیز ۵ نفر خارج شدند که ۲ خانم و ۳ آقا دچار آسیب بودند و یک نفر از کارگران خدمات شهری نیز که در همان ساعت به علت ریختن مصالح و شیشه از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بودند که همگی تحویل اورژانس شدند.

این فعال ایمنی اضافه نمود: خوشبختانه این حادثه فقط در حد یک انفجار اولیه بود هر چند که ممکن بود این انفجار منجر به آتش‌سوزی شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اشاره کرد : ۲ نفر از ۶ نفر آسیب دیده به مراکز بهداشتی و درمانی انتقال یافتند و بقیه مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی در پایان افزود: با حضور کارشناس در محل حادثه علت ایتن انفجار در دست بررسی است و عامل حادثه نشت گاز و ایجاد شعله و جرقه احتمال می رود.

پاسخی بگذارید